פירמת רוה"ח דלויט-בריטמן-אלמגור מצרפת 5 שותפים חדשים

השותף המנהל, רו"ח אילן בירנפלד: "אנו מייחסים חשיבות רבה למינוי שותפים צעירים שיוכשרו ויטופחו כחלק משדרת הניהול"

"שנת 2010 תאופיין בסביבה עסקית מורכבת אשר מציבה אתגרים מנוגדים, הנובעים משוק הון גואה מצד אחד, מול סיכונים עסקיים ויציאה איטית מהמשבר מצד שני. אתגר נוסף הוא המשך יישום כללי תקינת ה-IFRS לאחר תקופת למידה של כל בעלי העניין".

רו"ח אילן בירנפלד, שותף מנהל בפירמת ראיית החשבון והייעוץ דלויט-בריטמן-אלמגור-זהר, מצפה לאתגרים שתציב למשק שנת 2010, ומכין את הפירמה שבניהולו לקראתם: בתחילת השנה צורפו 5 שותפים חדשים למעגל השותפות המתרחב בדלויט - רו"ח לינור דלומי, רו"ח אירנה בן-יקר, רו"ח אפרת בינשטוק, רו"ח דידי גוטליב ורו"ח גיל וייס - ומונו 3 דירקטורים חדשים. עם הצירוף מעסיקה הפירמה כ-600 רואי חשבון, מתוכם כ-70 שותפים ודירקטורים.

* האם המשבר הכלכלי מאחורינו?

בירנפלד: "על אף שנדמה לכאורה כי ישנה התאוששות משמעותית מהמשבר הכלכלי, אשר באה לידי ביטוי בין היתר במספר רב של עסקאות בתחומים שונים, עדיין מוקדם לקבוע כי המשבר חלף. זאת, לאור פרמטרים ומדדים כלכליים סותרים".

* ומה מצבם של רואי החשבון בתקופה הזו, עדיין בתחילת שנת 2010, שמסתמנת כשנת ההתאוששות מהמשבר?

"בשנת 2010 אנו עתידים לראות יותר ויותר התרחשויות עסקיות, אשר עתידות להשפיע באופן ישיר על היקף פעילותם של רואי החשבון והיועצים אשר מלווים מקרוב כל עסקה".

לשאלה כיצד השפיע המשבר הכלכלי על מדיניות צירוף השותפים בפירמה, משיב בירנפלד בפסקנות: לא השפיע. "צירוף השותפים השנה, בדומה לשנים קודמות, הוא חלק מתוכנית רב-שנתית לטיפוח שדרת הניהול הבכיר של הפירמה, כאשר אנו מעודדים את קידומם של מנהלים ושותפים שצמחו בשורותינו לאורך השנים ואשר התרבות הארגונית שלנו טבועה בהם.

"בשנה שעברה מונה מספר זהה של שותפים ודירקטורים (5 שותפים ו-3 דירקטורים), ובשנת 2008 מונתה שותפה אחת, אך מונו 10 דירקטורים חדשים אשר נמנים אף הם עם שדרת הניהול של הפירמה".

* מהי תרומתם של השותפים הצעירים למשרד?

"השותפים הצעירים מחדירים רוח חדשה ורעננה לשורות הארגון ומצעירים את הפירמה. מדיניותנו דוגלת בטיפוח ובהכשרת דור העתיד. לכן אנו מייחסים חשיבות רבה למינוי שותפים צעירים, אשר יוכשרו ויטופחו כחלק משדרת הניהול. קידומם של שותפים חדשים מאפשר גם את המשך קידומם של העובדים המצטיינים לעמדות ניהול זוטרות ובכירות".

השותפים החדשים:

- רו"ח לינור דלומי (36), שותפה בקבוצת ניהול הסיכונים ונמנית עם מקימי קבוצה זו. עבדה במשך כחצי שנה ב-Deloitte ארה"ב, וכיום שותפה לניהול פרויקטים גדולים בתחום ניהול הסיכונים וממובילי הטמעת תקנות ה-SOX.

- רו"ח אירנה בן-יקר (37), שותפה בקבוצת ניהול הסיכונים. כיהנה בעבר כמנהלת בחטיבת הביקורת, כמנהלת בכירה בקבוצת ניהול הסיכונים ובתחום הממשל התאגידי. כיום מובילה פרויקטים בחברות מובילות במשק, מרצה בקורסים פנימיים ובינלאומיים בפירמה ומרצה בקורסים להכשרת דירקטורים.

- רו"ח אפרת בינשטוק (33), שותפה בחטיבת הביקורת, מנהלת התקשרויות ביקורת בגופים מובילים בשוק, ומלווה לקוחות במגזר התעשייה ומוצרי הצריכה בעסקאות רכישה, מיזוגים ופיצולים.

- רו"ח דידי גוטליב (36), שותף בחטיבת הביקורת במגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת וראש תחום מדעי החיים.

- רו"ח גיל וייס (36), שותף בחטיבת הביקורת במגזר התעשייה ומוצרי הצריכה. במסגרת תפקידו היה מעורב בפרויקטים גדולים וליווה חברות בתהליכי הנפקה ראשונית ובדיווחים שלאחריה.

הדירקטורים החדשים שמונו הם רו"ח סימה מאיר (34), מונתה לדירקטורית בחטיבת הביקורת במשרדי הפירמה בירושלים; דן בלדר (46), מונה לדירקטור בקבוצת הייעוץ הניהולי ומנהל את מחלקת הייעוץ לתחומי התפעול וטכנולוגיות המידע; ורו"ח ומשפטנית רונית בכר (41), מונתה לדירקטורית בחטיבת המס ומרכזת את תחום ליווי עסקאות ואת תחום מוסדות ציבור ומלכ"רים.