Loewe משיקה מחדש בישראל את מותג הטלוויזיות והאודיו שלה

הקימה אולם תצוגה במתחם העיצוב של קסטיאל בת"א בהשקעה של כמיליון שקל ■ מסכי הטלוויזיות מגיעים בקלות למחיר של 25,000 שקל למסך 42 אינץ' - או מסך 52 אינץ' שעולה כמעט 100,000 שקל

חברת Loewe הגרמנית השיקה היום (ג') מחדש את מותג הטלוויזיות והאודיו שלה, לאחר שנים ארוכות של שקט בפעילות שלה בישראל. היבואן החדש קליר אלקטרוניקה בידורית, שהחליף את חברת פל, ביצע היום את ההשקה עם סדרת מסכים ואולם תצוגה במתחם העיצוב של קסטיאל בתל-אביב.

האולם משתרע על-פני 70 מ"ר, והיקף ההשקעה בו עומד על כמיליון שקל. מלבד אולם התצוגה ניתן יהיה למצוא את מוצרי החברה ב-8 נקודות מכירה שיוצבו בתוך חנויות שונות ברחבי הארץ.

"הייחוד של Loewe הוא שהיא מחזיקה 140 דגמים המיוצרים באופן אישי על-ידי מהנדסים ולא על-ידי מכונות", אומר גיל לייזר, מנכ"ל קליר אלקטרוניקה בידורית. "Loewe שומרת על הייחודיות שלה, כך שהלקוח יודע שיש לו מוצר שאין לכל אחד בבית".

לייזר לא חושש מתג המחיר היקר של המסכים אותם הוא מוכר, המגיעים בקלות ל-25,000 שקל למסך 42 אינץ' או מסך 52 אינץ' שעולה כמעט 100,000 שקל.

"גם שאדם נכנס לסוכנות של ב.מ.וו הוא יודע שהוא משלם יותר על המוצר", הוא אומר ומוסיף: "קהל היעד של Loewe בארץ מחולק לאנשים שמחפשים את המוצר הכי איכותי בשוק, חובבי עיצוב ולקוחות פרימיום שמחפשים מוצר יוקרתי. קהל הלקוחות שלנו נע מגילאי 40 עד 55 ומעלה".

לייזר מסביר כי בניגוד לייבואנים אחרים, הם לא מתעסקים במחיר אלא בפתרונות. "אנחנו ננסה למצב את Loewe למעלה מעל באנג אנד אולפסן, אבל עם מחירים סבירים".

היכולות של Loewe מתבטאים במסכי LCD באיכות תצוגה גבוהה עם עיצוב ייחודי מאוד, כך שלמשל החלק האחורי של המסך נקי מכניסות לכבלים, ואפשר להציב את הטלוויזיה במקום שיראו את הגב שלה. לחלק מהמסכים יש אפשרות להוסיף כונני הקלטה או לקבל אינטרנט אלחוטי.