טייגר וודס הודיע: חוזר להתחרות באפריל בתחרות המאסטרס

4 חודשים אחרי שהודיע על הפסקת פעילות בעקבות פרשת הבגידות בה היה מעורב, החליט הגולפאי על קאמבק ■ "אני מרגיש מוכן להתחיל את העונה", הודיע באתר הרשמי שלו

ארבעה חודשים מחוץ למגרש הגולף הספיקו לטייגר וודס. היום (ג') הודיע הגולפאי כי יחזור להתחרות ב-8 באפריל, בטורניר המאסטרס באוגוסטה, ג'ורג'יה. מדובר בטורניר הגדול והנחשב של השנה, שבו זכה וודס בעבר ארבע פעמים.

כזכור, וודס הודיע בתחילת דצמבר על פרישה מפעילות, אחרי שהתפוצצה פרשת הבגידות שלו. הפעם הוא לא כינס מסיבת עיתונאים, ובחר להודיע על הקאמבק באתר הרשמי שלו. "המאסטרס היא התחרות שבה זכיתי בתואר המייג'ור הראשון שלי בקריירה, ואני מתייחס למקום הזה עם הרבה כבוד" כתב וודס. "אחרי תקופה ארוכה מחוץ למגרש, אני מרגיש מוכן להתחיל את העונה שלי באוגוסטה".

וודס אף בחר להזכיר את הטיפולים במכון גמילה ממין, אותם הוא עובר. "עברתי כמעט חודשיים של טיפולים, ואני מתכוון להמשיך את הטיפול גם אחרי שאחזור להתחרות. למרות שאני חוזר לפעילות, יש לי עוד עבודה רבה לעשות גם כדי לשקם את חיי הפרטיים".

התחרות האחרונה של וודס היתה בנובמבר 2009 באוסטרליה. מאוחר יותר באותו חודש (ב-27 בנובמבר) אירעה התאונה המפורסמת לאחר חג ההודיה, שבעקבותיה התגלה הסכסוך בין וודס לאשתו אלין נורדגרן ובהמשך הגילויים על הבגידות.

וודס, 34, נחשב לספורטאי העשיר בעולם, והיחיד שחצה רף הכנסות של מעל מיליארד דולר בקריירה. מאז הודיע על הפסקת פעילות הוא איבד מספר ספונסרים, ביניהם חברת הייעוץ אקסנטור. גם מגזין הגולף היוקרתי Golf Digest החליט להפסיק ולפרסם את הטור החודשי של טייגר.

מי שנושם לרווחה בעקבות הקאמבק של וודס הן תחנות הטלוויזיה, המפרסמים ומארגני הטורנירים. מאז הפסיק טייגר להתחרות נרשמה ירידה של מעל 40% ברייטינג הטלוויזיוני לתחרויות גולף, ומספר טורנירים איבדו את הספונסרים.

בסך הכל ייעדר טייגר מהמגרשים לתקופה של 144 ימים. זו התקופה השנייה הכי ארוכה שלו מחוץ למגרש, אחרי שהחמיץ 256 ימים במהלך שנת 2009 כשהתאושש מניתוח בברך.