מה חושב יו"ר רשות ני"ע זוהר גושן על שכר הבכירים?

גושן ישתתף בוועידת שוק ההון של ישראל 2010, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות ושוק ההון של "גלובס", בשיתוף פירמת BDO זיו-האפט

פרופ' זוהר גושן, יו"רהרשות לניירות ערך, ישתתף בוועידת שוק ההון של ישראל 2010, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות ושוק ההון של "גלובס", בשיתוף פירמת BDO זיו-האפט. פרופ' גושן יישא דברים, וידבר לראשונה על תגמול בכירים במשק.

ועידת שוק ההון של ישראל 2010 תכנס את בכירי המגזר העסקי והציבורי לדיון בנושאים העומדים על סדר היום הפיננסי-כלכלי בישראל, על רקע שנת היציאה מהמשבר הכלכלי העולמי.

בין המשתתפים בוועידה ניתן למנות את: שוקי אורן, החשב הכללי במשרד האוצר, שידבר על חשיבות הרפורמות כהכנה לקראת משברים; ואת משה פרל, מנכ"ל איגוד הבנקים. פרופ' אמיר ברנע יציג את ניתוח דו"חות הבנקים לשנת 2009, וידבר גם על הסדרי פריסת החובות, על בעלי השליטה, הפיקוח בשוק ההון, ועוד.

בנוסף להם, פרופ' עודד שריג, הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר, יתייחס לרגולציה של השקעות פנסיוניות. עוד ישתתפו: דר' יוסי בכר, יו"ר דירקטוריון בנק דיסקונט; יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, שישתתף במסגרת שיחת ועידה (VC); ושלמה אליהו, יו"ר אליהו חברה לביטוח.

ועידת שוק ההון 2010 של "גלובס" וזיו האפט מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירי המשק וקהילת שוק ההון בישראל. במסגרת הוועידה, תידון המציאות הפיננסית החדשה שלאחר המשבר הכלכלי, הדילמות, המגמות והאתגרים, במטרה להתוות סדר יום כלכלי-ציבורי.

לפרטים ולהרשמה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did-1000532202&fid-3628.