גזית גלוב מכניסה שותף לשני נכסים בארה"ב בשווי 27 מיליון דולר

‏זאת באמצעות החברה-הבת ‏Royal Senior Care‏ המוחזקת בשיעור של 60% ופועלת בתחום הנדל"ן לדיור מוגן ■ ‏את שני הנכסים רכשה ‏Royal Senior Care‏ במקור בשנת 2004 תמורת כ-13.4 מיליון דולר

גזית גלוב , שבשליטת חיים עצמן ודורי סגל, השלימה עסקה להכנסת שותף בשיעור של 80% לשני נכסי דיור מוגן של החברה בדרום קרוליינה שבארה"ב, לפי שווי כולל של כ-27 מיליון דולר.

‏זאת באמצעות החברה בת ‏Royal Senior Care‏ (‏סימול: ‏RSC) המוחזקת בשיעור של 60% ופועלת בתחום הנדל"ן לדיור מוגן. השותפה שנכנסה היא חברת ‏Cornerstone Healthcare Plus‏. שני נכסי הדיור המוגן המעורבים בעסקה כוללים ביחד 180 יחידות דיור.

‏את שני הנכסים רכשה ‏Royal Senior Care‏ במקור בשנת 2004 תמורת כ-13.4 מיליון דולר.

לדברי מנכ"ל גזית גלוב, רוני סופר, "אנחנו שמחים לדווח על השלמת עסקה זו ובניית מערכת יחסים אסטרטגית עם ‏Cornerstone Healthcare Plus‏ ו-‏Servant Healthcare Investments‏, המחזיקות בעבר מוכח והנהלה מנוסה בתחום ההשקעות בנדל"ן. שותפות זו תאפשר לנו למחזר הון להמשך ניצול הזדמנויות עסקיות נוספות ודרך המשך החזקה של 20% בנכסים ומנגנון התימרוץ, יתאפשר לנו ליהנות גם מעליית ערך עתידית בנכסים".

חברת ‏Royal Senior Care‏ עוסקת בתחום הדיור המוגן בצפון אמריקה. קבוצת גזית גלוב עוסקת ברכישה, פיתוח וניהול של נכסים מניבים ברחבי העולם תוך התמקדות במרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקטים באזורים אורבאניים צומחים. החברה מנהלת כ-650 נכסים המשתרעים על פני שטח בנוי של כ-6.3 מיליון מ"ר להשכרה ומניבים דמי שכירות שנתיים בסך כ-5 מיליארד שקל ורשומים בספרי החברה לפי שווי הוגן של כ-55 מיליארד שקל.