13.5 מיליון צופים ראו את הפרק האחרון של "אבודים"

עלות ספוט של 30 שניות לפרסום בפרק הסיום של הסדרה הפופולרית עמדה על 850-950 אלף דולר

הפרק האחרון של הסדרה "אבודים", שהיה פרק ארוך במיוחד שניסה לקשור את כל הקצוות הפתוחים של הסדרה, הצליח לרתק אל המסכים 13.5 מיליון צופים בארה"ב - כך עולה מנתוני נילסן. עלות ספוט של 30 שניות לפרסום בפרק עמדה על 850-950 אלף דולר.

מדובר בעלייה חדה לעומת מספר הצופים שראו את הפרק הלפני אחרון (10.3 מיליון), ולעומת 9.8 מיליון שבחרו לראות את פרק "התזכורת" המיוחד.

למרות המספרים הנאים, התוכנית לא כבשה את ראש טבלת הרייטינג ונשארה מאחורי "רוקדים עם כוכבים", בה צפו 19.2 מיליון צופים, ו-"NCIS", שהשיגה 17.2 מיליון צופים.

גורמים בתעשייה טוענים כי מספר הצופים בתוכנית הוא אמנם חשוב, אך איכותם חשובה עוד יותר. על-פי פילוחים שונים, קהל הצופים בתוכנית הוא אחד החשובים ביותר עבור מפרסמים.

יש לציין כי רשת ABC השתדלה לבוא לקראת המפרסמים ואפשרה להם לשלב בפרסומות קטעים מהסדרה והתייחסויות של מעריצים כלפי הדמויות.