יונל כהן ממשיך את השינויים במגדל: פוצלה חטיבת הביטוח

מנכ"ל מגדל מבצע שינויים בתפקידי אמיר שלח - שלח ינהל את תחום הבריאות והביטוח הכללי בקבוצה גיל יניב יחליף את שלח כאחראי על החיסכון לטווח ארוך ■ דורון ספיר יחליף את יניב

כשנה וחצי לאחר שהשלים את השינוי המבני בקבוצת מגדל ואת מינוי הבכירים בקבוצת הביטוח מגדל , פרסם היום (ד') המנכ"ל יונל כהן שינויים נוספים בקבוצה. השינוי העיקרי הוא פיצול חטיבת הביטוח, שנוהלה עד כה על ידי אמיר שלח, בצעד שבפועל מקטין את תפקידו של שלח ואת מוטת השליטה שלו בקבוצה.

כתוצאה מכך ייפרד שלח, משנה למנכ"ל ומבכירי מגדל זה שנים ארוכות, מתחום החיסכון לטווח ארוך ויישאר רק כמנהל פעילויות ביטוחי הבריאות והביטוח הכללי בקבוצה.

את התפקיד המרכזי של שלח כאחראי על תחום החיסכון לטווח ארוך יקבל גיל יניב, שהצטרף למגדל לפני כשנה וחצי לאחר שעבר מקבוצת כלל. יניב שימש בעבר כמנהל משותף של חטיבת החיסכון לטווח ארוך בכלל ובמסגרת זו הוביל שינוי מבני שלא צלח.

במגדל הסבירו היום את השינויים הפרסונאליים, שמשמעותם חיזוק הנהלת הקבוצה באנשים המזוהים עם המנכ"ל כהן, בכך שבכוונתו "לחזק בשנים הקרובות את פעילויות הקבוצה בתחומי הבריאות והביטוח האלמנטרי. וזאת, בצד הפעילות העיקרית של הקבוצה כיום - בתחום החיסכון ארוך הטווח".

"נושאים אלו יהיו בין מנועי הצמיחה החשובים של מגדל לשנים הקרובות", ציינו בקבוצה והמנכ"ל כהן הוסיף ש"שלח יקבל תקציבים גדולים לפיתוח עסקי הבריאות. אנו רוצים להתפתח והתמקד בעסקי הבריאות ובתחומים נוספים והוא האיש המתאים לעשות זאת".

דורון ספיר, בעבר מנכ"ל טלדור, יחליף את יניב, ויהיה משנה למנכ"ל וראש חטיבת המטה. עומר קרייזל יעמוד בראש תחום השקעות עמיתים, נדל"ן וקרנות גידור של הגופים המוסדיים של מגדל, ולימור דנש תעמוד בראש תחום השקעות ריאליות, פעילות הפרייבט אקוויטי, אשראי ונוסטרו.