מסתמנת הצלחה להנפקת חברת אפוסנס בשלב המוסדי

קיבלה בשלב המוסדי הצעות שמגיעות להיקף הגיוס שתיכננה - 60 מיליון שקל ■ עוד לפני ההנפקה אפוסנס גייסה לאחרונה 3 מיליון דולר מהקרנות פונטיפקס ומדיטק, ולאומי פרטנרס המשמש כאחד מהחתמים הנפקה הבטיח להשקיע בה 18.75 מיליון שקל

היום הסוער בבורסה לא פגע בשלב המוסדי של הנפקת חברת הביומד אפוסנס (Aposense). ל"גלובס" נודע שהחברה קיבלה בשלב המוסדי הצעות שמגיעות להיקף הגיוס שתיכננה - 60 מיליון שקל, שהם 80% מהסכום שתוכנן בסך הכל. כעת נותר לראות מה יהיה מחיר המינימום שלגביו החברה תיענה להצעות וכמה מהסכום היא תגייס בסופו של דבר בשלב המוסדי. ההנפקה לציבור צפויה להיערך בשבוע הבא.

עוד לפני ההנפקה אפוסנס גייסה לאחרונה 3 מיליון דולר מהקרנות פונטיפקס ומדיטק, ולאומי פרטנרס המשמש כאחד מהחתמים הנפקה הבטיח להשקיע בה 18.75 מיליון שקל.

אפוסנס מפתחת מולקולה שמזהה תאים שעוברים תהליך של אפופטוזיס - "מוות מסודר". על בסיס הפלטפורמה שלה, אפוסנס מפתחת מוצרי הדמיה מולקולרית ותרופות מונחות. היישום הראשון של פיתוח זה, הוא מוצר הדמיה לסרטן המוח. מנכ"ל החברה הוא יורם אשרי והיו"ר שלה הוא אלי הורביץ, לשעבר יו"ר טבע. לחברה יש הסכם שיתוף פעולה עם טבע, שהודיעה לאחרונה על הזרמת עוד 9 מיליון דולר לצורך הפיתוח המשותף.