הצלחה בניסוי כלל ביוטכנולוגיה לטיפול בכוויות; המניה מזנקת

מדיוונד, חברה המוחזקת על ידה בשיעור של 55%, קיבלה את ניתוח התוצאות המלאות והסופיות של ניסוי Phase 3 במוצר המוביל שלה - Debrase - להטרייה של כוויות מדרגה שנייה ושלישית

עוד הצלחה לכלל ביוטכנולוגיה : החברה הודיעה הבוקר (ב') לבורסה כי מדיוונד, חברה המוחזקת על ידה בשיעור של 55%, קיבלה את ניתוח התוצאות המלאות והסופיות של ניסוי Phase 3 במוצר המוביל שלה - Debrase - להטרייה של כוויות מדרגה שנייה ושלישית.

החברה מציינת כי הניסוי נערך בכ-25 מרכזים רפואיים בעולם ובהשתתפות של כ-175 חולים. הותצאות הסופיות קובעות, על פי הדיווח, כי הושגה יעילות בעלת מובהקות סטטיסטית גבוהה ב-2 יעדי הניסוי: ראשית, התרופה הפחיתה באופן מובהק את מספר החולים הנדרשים לעבור ניתוח הסרת הרקמה שנכוותה. שנית, התרופה הפחיתה באופן מובהק את מספר החולים הנדרשים לעבור ניתוח השתלת עור בריא על גבי האיזור שנכווה.

עוד מדווחת החברה כי מדיוונד מתכוונת להגיש לרשות התרופות האירופית (EMA) בקשה לאישור שיווק התרופה באירופה במהלך השנה הנוכחית. מדיוונד מעריכה כי תהליך הרישום יארך כשנה.

לקראת סוף הדיווח מדגישה כלל ביוטכנולוגיה כי שלב פיתוח התרופה טרם הסתיים וכי אין כל וודאות שתאושר בקשת הרישום או שהתרופה תגיע לשיווק על בסיס מסחרי.