ליאור צורף פורש ממיקרוסופט בתום 14 שנים בחברה

טרם מונה לו מחליף ■ צורף (39) החל לאחרונה את לימודי הדוקטורט בתחום השיווק העתידי

ליאור צורף, סמנכ"ל השיווק בחטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל, פורש מתפקידו ומחברת מיקרוסופט לאחר 14 שנות עבודה בחברה. טרם מונה לו מחליף.

צורף (39) החל לאחרונה את לימודי הדוקטורט בתחום השיווק העתידי, ובמקביל ילמד את תחום השיווק הדיגיטלי במוסדות אקדמיים שונים, וייעץ לארגונים בתחומי השיווק הדיגיטלי. בשנותיו בחברה לקח צורף חלק בכמה מהלכי שיווק בולטים, בהם אירועי ההשקה של מוצרי Windows, ו-Windows Live, וכן היה שותף בהובלת סדרת אירועי TechEd של מיקרוסופט באילת.

צורף מסר בתגובה כי "מיקרוסופט הוא מקום העבודה הראשון שלי מאז ומעולם, ובו העברתי פרק חיים ממושך, אינטנסיבי ונפלא. אחרי תקופה נפלאה ומרתקת במיקרוסופט, שבה למדתי הרבה, החלטתי שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה".