שווה או לא? פרויקט One & Only בפ"ת, 4 חדרים - מ-1.38 מיליון שקל

למה כן? כי אם אתה עמית "חבר" תקבל דירה גדולה ב-1.1 מיליון שקל, ואין דברים כאלה באם המושבות ■ למה לא? בגלל עומס התנועה בכניסה וביציאה

למה כן

1. כי אם אתה עמית "חבר" או קרוב משפחה מדרגה ראשונה אתה מקבל דירת 4 חדרים בשטח של 110 מ"ר ברוטו ב-1.1 מיליון שקל. אין דברים כאלה בשכונת אם המושבות.

2. לחלק מהדירות בפרויקט תמיד יהיה נוף פתוח שלעולם לא יוסתר על ידי מגדלים חדשים, שכן הן פונות לבית העלמין סגולה בפתח תקוה.

3. פתח תקוה הופכת במהירות בשנים האחרונות לעיר לגיטימית וללא רגשי נחיתות במרחב גוש דן. האוכלוסיה החדשה איכותית, התשתיות משתפרות ועדיין ישנה דלתא לא מבוטלת במחירים לעומת הערים האחרות בסביבה.

הדמיות גינדי One & Only בפתח תקווה גינדי פתח תקווה
 הדמיות גינדי One & Only בפתח תקווה גינדי פתח תקווה

למה לא

1. למרות שבית הקברות איננו מופיע בהדמיית הפרויקט, כמה עשרות דירות במתחם פונות לבית העלמין סגולה, ויש מי שלא רואה בכך "נוף פתוח".

2. למרות שבגינדי מבטיחים שהנושא נמצא בטיפול הרשויות המתאימות, תשתיות התחבורה הקיימות פשוט לא מצליחות להכיל את עומסי התנועה סביב שכונת אם המושבות רוויית המגדלים - והמכוניות.

3. ארבעת המגדלים הראשונים יתאכלסו בנובמבר 2012, ארבעה נוספים רק ביוני 2013, כך שצפוי שתגורו במשך שבעה חודשים בתוך אתר בנייה, מבלי לדבר על הבנייה המרובה מסביב.

(עינת פז-פרנקל)