התקשר ל-HOT כדי לברר מחירים - וחויב בתשלום של 300 שקל

לקוח פוטנציאלי התקשר ל-HOT לברר מחירים של חיבור לאינטרנט, סירב לסגור עסקה - ולאחר מכן נדרש לשלם על קו אינטרנט שמעולם לא היה קיים ■ HOT: "מדובר בטעות - התנצלנו בפני הלקוח והודענו לו כי החוב יבוטל"

ניסיון לצאת מעסקה מול חברת HOT כבר התגלה בעבר כדרך חתחתים לא קלה, אבל ניסיון לצאת מעסקה עם HOT שמעולם לא נכנסת אליה זו כבר אופרה אחרת לגמרי: במקרה של א', הוא מצא את עצמו מסובך בחובות מול עורכי הדין של החברה - מבלי שהתחבר לשירותיה.

"זה התחיל לפני כמעט חצי שנה", מתאר א' את מסכת הייסורים שעבר בעקבות טלפון אחד תמים לחברת HOT. "התקשרתי לברר מחירים של חיבור לאינטרנט, והנציגה התעקשה לסגור אתי עסקה - אבל סירבתי. היא עשתה כמה פעמים 'פולוו-אפ' כדי לשגע אותי, אבל אמרתי 'לא תודה'.

"כעבור כמה ימים מתקשרים אליי מ-HOT לתאם אתי התקנה של אינטרנט ושואלים מתי אני רוצה ממיר. אמרתי להם שזו טעות ושלא סגרתי שום עסקה. הם ניתקו, ואני המשכתי בחיי".

אלא שהשלב הבא היה עוד יותר מפתיע: חיוב בסך 300 שקל בכרטיס האשראי לטובת HOT (לאחר שהתחבר בעבר לשירותי הערוצים של החברה). א' התעצבן, התקשר, הסביר - ונציגי החברה אמרו שהם מבינים שזו טעות ושיפעלו לבטל את החיוב. בשלב הזה הוא הועבר למחלקת שימור לקוחות, שם הבטיחו לו כי יטפלו בנציגה הסוררת שאישרה עסקה למרות שלא קיבלה לכך אישור.

השיא הגיע במכתב מאת משרד עורכי הדין שמייצג את HOT, בדרישה לשלם סכומים דמיוניים על קו אינטרנט שמעולם לא היה קיים. בשלב הזה, מכיוון שהטיפול הועבר לידיים משפטיות, נציגי החברה אפילו לא האזינו לתחינותיו של הלקוח, שבסך-הכל הרים טלפון אחד מיותר.

ב-HOT לא מכחישים את ההתנהלות הקפקאית, בעקבות פניית "גלובס", ומתמצתים את הפרשה הארוכה בתגובה אחת קצרה: "מבדיקה עולה כי אכן מדובר בטעות, התנצלנו בפני הלקוח והודענו לו כי החוב יבוטל".