דורס בנו של חשין חשוד בגרימת מוות ברשלנות ונהיגה בשכרות

מעצרו של טל מור הוארך ב-5 ימים ■ מהמשטרה נמסר כי ככל שיעלו דברים נוספים בחקירה - ישונו סעיפי האישום שיוגשו כנגד מור בהתאם, ויכללו גם סעיפי הפקרה ואף הריגה ■ עורת דינו של מור: "הוא ממיטב הנוער"

בית משפט השלום בראשון-לציון האריך אמש (מוצ"ש) ב-5 ימים את מעצרו של טל מור, החשוד שדרס למוות את רוכב האופניים שניאור חשין, בנו של המשנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר, השופט בדימוס מישאל חשין.

מהדיון עולה כי העבירות המיוחסות למור הן גרימת מוות ברשלנות ונהיגה בשכרות. עם זאת, מהמשטרה נמסר כי ככל שיעלו דברים נוספים בחקירה, ישונו סעיפי האישום שיוגשו כנגד מור בהתאם, ויכללו גם סעיפי הפקרה לאחר פגיעה ואף סעיף הריגה.

במהלך הדיון עתרה עורכת דינו של מור, תמי אולמן, לשחררו למעצר-בית או לקצר את ימי מעצרו. לטענתה, "אלמלא החשוד (מור) היה מסגיר את עצמו, למעשה הוא לא היה יושב פה, והתיק היה בלתי פתיר". עוד הוסיפה כי "החשוד הוא אזרח אמריקני, כך שלו רצה להימלט היה יכול לעשות זאת בקלות... אל לנו לשכוח שהחשוד הוא בן טובים מהיישוב תמרת, בזמנו רצו לגייסו לקורס טיס, ממיטב הנוער...".

השופטת איטה נחמן דחתה את הבקשה לשחרור ממעצר, וקבעה כי "ראוי ונכון לאפשר את מיצויה של החקירה".

מור, 26, חשוד בדריסתן של שניאור חשין בתאונה הקשה שאירעה ביום שישי לפנות בוקר בכביש 5, סמוך למחלף קסם. על-פי החשד, מור, שנהג בשכרות לאחר שסיים בילוי במספר מועדונים, דרס את חשין, שרכב על אופניו לצד הדרך, ונמלט מהמקום.

במשטרה חושדים כי מור הסגיר עצמו שעות אחרי התאונה כיוון שהמתין שהשפעת האלכוהול תתפוגג.

מור סיפר בחקירתו כי לא הבין שדרס בן אדם, אלא היה בטוח שהתנגש במעקה בטיחות, ולכן המשיך בנסיעה.