בדקתם? מגדל טעתה בדיווחי דמי הניהול לרבבות מבוטחים

על פי ההערכות מדובר בטעות שנרשמה בדיווחים (סטיימנטים) של כ-8% מלקוחות חברת הביטוח הגדולה בשוק

חברת הביטוח מגדל , בניהול יונל כהן, טעתה בדיווחי דמי הניהול שהעבירה לאחרונה לעשרות אלפים ממבוטחיה, במסגרת הדיווחים הרבעוניים.

על פי ההערכות מדובר בטעות שנרשמה בדיווחים (סטיימנטים) של כ-8% מלקוחות חברת הביטוח הגדולה בשוק. התקלה, הנוגעת לשיעור הגבוה מהמותר שלכאורה נגבה בפוליסות החיסכון של הקבוצה, נוגע לטענת מגדל רק מטעות טכנית ברישום כשהערכים המופיעים בשורה התחתונה בדיווחים למבוטחים בנוגע ליתרה האמיתית שבידם הם נכונים ומעודכנים.

ממגדל נמסר היום, כי "מערך הבקרה של מגדל איתר לפני ימים אחדים טעות באופן הצגת דמי הניהול והרווחים בחלק קטן מהדו"חות הרבעוניים שהופצו ללקוחות. יובהר כי גם בדו"ח השגוי, כל נתוני היתרות והצבירות הינם נכונים ומדוייקים וכי הטעות מתייחסת אך ורק לדמי הניהול והרווחים שצוינו בדו"ח, על כן אין צורך בתיקון יתרות או בזיכוי מבוטחים".

במגדל הוסיפו היום כי "גם הטעות לגבי דמי הניהול, הינה פועל יוצא של תקלה במערכת ההוצאה לאור של הדו"חות ולא במערכות המידע או במערכות התפעוליות של החברה".

מהחברה נמסר עוד כי "מגדל מצרה על הטעות, נקטה בכל הצעדים המתחייבים למניעת הישנותה. מכתב הסבר מפורט ברוח זו נמצא כעת בהפקה וישלח ללקוחות החברה".