RH אלקטרוניקה תספק טכנולוגיה לתעשייה האווירית

החוזה הוא תלת שנתי ומוערך בכמה מיליוני דולרים בשנה ■ RH אלקטרוניקה מרכזת מעל 85% מהמחזור של החברה האם הבורסאית ר.ה טכנולוגיות, המסתכם בכ-100 מיליון דולר

חברת RH אלקטרוניקה, בבעלותה המלאה של קבוצת ההחזקות ר.ה. טכנולוגיות , זכתה במכרז של התעשייה האווירית לייצור, הרכבת ובדיקת מכלולים ומערכות אלקטרוניקה עבור מערכות לחימה צבאיות כקבלן מיקור החוץ בלעדי.

יעקב רוזנברג, יו"ר קבוצת ר.ה טכנולוגיות, מציין שהזכייה במכרז זה מהווה נדבך חשוב במימוש האסטרטגיה של החברה, שאחד מיעדיה הוא להרחיב את הפעילות בתחום הצבאי בשנים הקרובות. גורמים בשוק ציינו כי מדובר בחוזה תלת שנתי שערכו מספר מיליוני דולרים בשנה, וערכו הכולל מעל 24 מיליון דולר.

RH אלקטרוניקה, המנוהלת ע"י עידו ירון, מייצרת מעגלים אלקטרוניים מיוחדים למערכות נשק גם עבור חברות נוספות בתחום הביטחוני-צבאי, לשימוש צה''ל, צבא ארה''ב, צבא הודו ואחרים. מחזור הפעילות של קבוצת RH ב-2009 היה 100 מיליון דולר ומחזור המכירות ברבעון הראשון של 2010 היה 31 מיליון דולר. ככל הידוע RH אלקטרוניקה מרכזת למעלה מ-85% מסך המחזור של הקבוצה.

ר.ה טכנולוגיות נסחרת בבורסת תל אביב החל מאוגוסט 2000, ופועלת בתחום האלקטרוניקה (EMS - Electronic Manufacturing Services). הקבוצה עוסקת בייצור והרכבת מערכות אלקטרוניות ומכלולים, במסגרת הסכמי מיקור חוץ עם לקוחות מקומיים ובינלאומיים. מהקבוצה נמסר, כי מוצריה משתלבים במערכות תקשורת, מערכות רפואיות, מערכות מחשבים, ציוד תעשייתי, מערכות צבאיות, רכזות טלפוניה בינלאומיות, מודמים למהירויות גבוהות ובתעשיית התעופה. פעילותה כוללת גם ייצור מערכי זיווד למערכות שונות שיכולים להינתן כשירות יחיד, או כהשלמה למערכות האלקטרוניות שמייצרת הקבוצה ללקוחותיה.

הקבוצה נשלטת על ידי אנשי העסקים יעקב רוזנברג (היו"ר, כאמור) וגדליה המרמן, ופועלת באמצעות חברות בנות בארץ ובחו"ל. מטה הקבוצה, ואתר הייצור המרכזי שלה ממוקם בנצרת עלית, ומספק תעסוקה למאות עובדים מהאזור. הקבוצה מעסיקה בסה"כ מעל 1,000 עובדים בארץ, בארה"ב ובקנדה. עם לקוחות החברה נמנות בין היתר לומניס, hp indigo, אפלייד מטריאלס, אלווריון ואחרות.