אישום: קצין צה"ל הטריד מינית 4,000 נערות שהכיר באינטרנט

אייל נחום מואשם כי ב-4 השנים האחרונות קיים קשר עם קטינות באמצעות הצ'ט באתר "שוקס", תוך שהוא מציג את עצמו כבן 15-16 ■ נאשם בבעילה אסורה ומעשי סדום בהסכמה, סחיטה באיומים, הטרדות מיניות וניסיונות להטרדות מיניות

פרקליטות מחוז תל-אביב הגישה היום (א') לבית המשפט השלום בתל-אביב כתב אישום נגד קצין צה"ל בקבע, אייל נחום, בן 25, בגין 11 אישומים בעבירות של בעילה אסורה ומעשי סדום בהסכמה, סחיטה באיומים, הטרדות מיניות וניסיונות להטרדות מיניות שביצע בנערות ובילדות איתן יצר קשר באמצעות האינטרנט.

מכתב האישום עולה כי ב-4 השנים האחרונות קיים נחום קשר עם קטינות באמצעות הצ'ט באתר "שוקס" באינטרנט, המשמש ילדים ובני-נוער, תוך שהוא מציג את עצמו כבן 15-16.

על-פי האישום, במהלך השיחות הרבה נחום בכתיבה של תכניים מיניים, ביקש מחלק מהקטינות להפעיל מצלמה והנחה אותן כיצד לגעת בגופן.

עוד על-פי האישום, בשניים מהמקרים סחט נחום בנות 12 באיומים בפגיעה בשמן הטוב, וזאת כשאיים שיפיץ ברשת תמונות שלהן בעירום אם לא ייענו לדרישותיו השונות.

4,000 מקרים ב-4 שנים

על-פי האישום, במהלך 4 השנים שלח נחום בכ-4,000 מקרים הודעות לקטינות שעשו שימוש באתר "שוקס". בין השאר ובעיקר שלח הנאשם הודעה שיש בה הצעה בעלת אופי מיני, בנוסח: "רציתי לספר לך שאני מחפש עוד תלמידות אחרי שלימדתי לא מעט בנושא מין ובנים. אז אם יש לך אומץ ואת סקרנית בנושא, ויש לך שאלות, את מוזמנת לפנות אליי! כמובן שזה יישאר רק ביני ובינך".

עוד נטען בכתב האישום כי בחלק גדול מההודעות, שלח הנאשם פניה בזו בלשון: "נראית טוב! שמרי על קשר J" או "איזה יפה את! מה קורה? J", וכן "אחלה תמונות!! אם יש לך מצלמה ובא לך לדבר תפני אליי", וזאת על מנת לפתות את הקטינות ליצור עמו קשר.

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם נפגש עם 4 קטינות מתחת לגיל 16 במשך תקופה ממושכת וביצע בהן עבירות מין בהסכמה.

במקביל להגשת כתב האישום, הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של נחום עד תום ההליכים נגדו, זאת לטענתה עקב היקף פעילותו הפלילית ומסוכנותו לציבור.

כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד דפנה יבין מפרקליטות מחוז תל-אביב.