"הסאונד בפרסום הוא הגורם החשוב ביותר במיתוג"

כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה

ועידת תקשורת ונתח שוק 2010, הוועידה השנתית לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, שתיערך ב-19 ביולי 2010, תעלה מושב דיון מיוחד שכותרתו: "מותג הוא מותג הוא מותג".

במסגרת המושב, בהנחיית עורך "פירמה" רותם דנון, ידונו בכירים בענף הפרסום והשיווק במשמעות המותג בעידן החדש, ביחסי הגומלין החדשים שמנהלים המותגים עם צרכניהם, באופי ההשתלבות שלהם במדיה ובשיח הגובר סביבם.

סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, יעביר את הרצאתו "מדוע מיתוג חושי?" ויסביר כיצד ניתן להשתמש בחושים כדי להגדיל את המכירות ואיך זה משפיע על הצרכן.

ג'וליאן טרז'ור, יו"ר סוכנות הסאונד Brand Sense, ידבר על סאונד כאלמנט מיתוגי - השפעתו של הסאונד בפרסום.

Agency Brand Sense היא החברה המובילה בעולם בתחום המיתוג והפרסום החושי. החברה פיתחה תוכנית המסבירה כיצד שימוש נכון בחושי הטעם, הריח, השמיעה, המגע והראייה משפרים את חוויית הקנייה, גורמים להעצמת המותג ומשפיעים על הלקוחות גם ברמה התת-הכרתית.

בנוסף, נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, יחשוף במסגרת המושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה של השנה.

עוד ישתתפו במושב: איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן-אריקסון; רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק; מוטי מורל, יועץ אסטרטגי; קובי מרנקו, מנכ"ל לוגיה; ואודי פרידן, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן IPG.

ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" מהווה את האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010 בשיתוף תפן. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.