אלביט מערכות ו-Grob יפתחו משפחת מטוסי אימון חדשה

הפיתוח המשותף ישלב את נסיונה עתיר השנים של גרוב, עם יכולותיה של אלביט מערכות כיצרנית מערכות אוויוניקה מתקדמות וכמובילה עולמית בתחום האימון

אלביט מערכות ויצרנית המטוסים הגרמנית Grob דיווחו היום, במהלך הסלון האווירי בפארנבורו על פיתוח משותף של משפחת מטוסי אימון חדשה, שתיקרא G-120 TP.

משפחת מטוסי האימון החדשה, אשר תכלול שלושה דגמים מודולריים (side-by-side, tandem-seat, four-seat), תאפשר חסכון תפעולי רב. משפחת המטוסים תיוצר על ידי חברת גרוב, ואלביט מערכות תספק עבורו את מערכות האוויוניקה שיקנו למטוס יכולות אימון מתקדמות.

בכוונת גרוב ואלביט מערכות לשווק את מטוסי האימון המתקדמים ללקוחות שונים ברחבי העולם, על רקע הביקוש הרב והמכרזים הגדולים המתקיימים בעולם בתחום האימון.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות ישלב את נסיונה עתיר השנים של גרוב, עם יכולותיה של אלביט מערכות כיצרנית מערכות אוויוניקה מתקדמות וכמובילה עולמית בתחום האימון.

גרוב סיפקה, מאז הקמתה לפני כ-39 שנים, יותר מ-3,500 מטוסים שונים שטסו מעל 7 מליון שעות בשימוש לקוחות ברחבי העולם. אלביט מערכות היא התעשייה הביטחונית הגדולה בישראל והיא בעלת יכולות טכנולוגיות מגוונות. לחברה ניסיון עשיר של מעל 30 שנה בתחום האימון והסימולציה למערכות ימיות, יבשתיות ואוויריות והיא נחשבת לבית המאמנים של חיל האוויר הישראלי.