אמדוקס עומדת בציפיות: הכנסות של 753 מיליון דולר ברבעון

הרווח למניה ברבעון עמד על 0.58 סנט לעומת קונצנזוס תחזיות של 0.57 סנט ■ החברה צופה גידול נוסף בהכנסות ברבעון הרביעי של השנה לסכום של 755 עד 770 מיליון דולר ועד 60 סנט למניה

חברת אמדוקס פירסמה הלילה את תוצאותיה לאחר נעילת המסחר בוול סטריט ועמדה בציפיות האנליסטים. הכנסות הרבעון השלישי של החברה הסתכמו ב-753 מיליון דולר - גידול של 9.1% ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד וקרוב ליעד ההכנסות התחתון שקבעה החברה שהעריכה כי ההכנסות יסתכמו ב-750-765 מיליון דולר.

הרווח למניה (non-GAAP) הסתכם ב-58 סנט לעומת צפי אנליסטים ל-57 סנט. החברה עצמה העריכה כי הרווח למניה יעמוד בטווח שבין 55 ל-58 סנט.

הרווח התפעולי של החברה, כפי שעולה מהדו"חות, הסתכם ב-138 מיליון דולר (non-GAAP) כאשר תזרים המזומנים החופשי ברבעון הגיע ל-160 מיליון דולר.

במבט קדימה, מעריכה החברה כי ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2010 תרשום לעצמה גידול נוסף בהכנסות אשר יגיעו ל-755 עד 770 מיליון דולר. בשורת הרווח למניה מקווים באמדוקס להגיע לטווח שבין 57 ל-60 סנט למניה.

"אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השלישי, אשר משקפות ביקוש יציב בשוק ושיעור גבוה של זכיות במכרזים מול מתחרינו", אמר עם פרסום הדו"חות המנכ"ל דב בהרב. "קו המוצרים שלנו CES 8, ובמיוחד מוצר ה-Turbo Charging, הגדילו את אחיזתנו בשוק והניעו לקוחות להעדיף את הפתרונות של אמדוקס. אנו גם חשים ביטחון גובר במיצובינו בשווקים המתעוררים, אשר בהם הדרישות של ספקיות השירותים למערכות חוויית-לקוח נעשות מתוחכמות יותר. בנוסף לפעילות של פרויקטים חדשים, פעילות מיקור החוץ שלנו ממשיכה לספק בסיס איתן לתחזית ולצמיחה של החברה, כפי שבא לידי ביטוי שוב היום בהרחבת הקשרים עם שני הלקוחות הגדולים ביותר שלנו בתחום המדריכים המסווגים - AT&T ו-Sensis".