רני רהב לגלובס TV: בפרשת גלנט - לשלוח את כולם לפוליגרף

גלובס tv "בוא לא נתיפייף, כל מי שהוא מישהו או משהו בפוליטיקה הישראלית עושה כל מה שרשום במסמך גלנט"

"בוא לא נתיפייף, כל מי שהוא מישהו או משהו בפוליטיקה הישראלית עושה כל מה שרשום במסמך גלנט" - כך אומר איש יחסי הציבור רני רהב בראיון לגלובס TV, בתגובה לפרסום מסמך גלנט ולהאשמות שהופרחו (והוכחשו נמרצות) כי מאחוריו עומד לכאורה אחד ממתחריו של רהב, יועץ התקשורת אייל ארד.

רהב הוסיף: "אני אומר את הדברים האלה כמי שהחליט במודע לא להתעסק עם לקוחות מתחום הפוליטיקה. השאלה שנשאלת עכשיו היא מי כתב את המכתב, כי עצם הדברים שכתובים במכתב אין בהם שום חדש, זה חלק ממלחמת הגרילה שמתנהלת לפני כל מינוי פוליטי. זה קורה גם לשופטת עליונה בארה"ב, זו המציאות כיום, וככה חיים בתקשורת המונים. למי שזה לא מתאים - שיילך לגור תחת קוקוס באיי מרשל".

לפי רהב, "אם מסמך גלנט מפוברק זו טרגדיה, אבל אם המכתב אמיתי מישהו צריך לקחת עליו אחריות. החברה שלכאורה רשומה שם אומרת זה לא אני, ואני מאמין לה. לכן אני פונה לראש הממשלה שיקים גוף שייתן לנו תשובה תוך 72 מי כתב את המסמך. אין לנו זמן לחכות 3 חודשים לתשובה, מקסימום 72 שעות. כולם יצטרכו ללכת כאן למכונת אמת, כי רק מכונת אמת תעזור לנו, הציבור, להבין מה קרה כאן. הפעם יש לנו זכות לדעת, כי נגעו כאן בקודש הקודשים - הרמטכ"ל. הרמטכ"ל של צה"ל אמור להיות נקי בדולח".