אחרי H&M: גם מותג האופנה Forever 21 בדרך לישראל

העלייה בשוק האופנה נמשכת: החברה העולמית קיבלה החלטה להיכנס לשוק הישראלית וחידשה מגעים בארץ להענקת הזיכיון לפתיחת הרשת ■ "ההערכות הן כי החנות הראשונה תיפתח כבר במהלך 2011"

אחרי H&M , גאפ ואמריקן איגל, גם מותג האופנה האמריקאי forever21 בדרך לישראל. ל"גלובס" נודע כי בחברה העולמית התקבלה החלטה להיכנס לשוק הישראלי וגם המו"מ להענקת הזיכיון לפתיחת רשת בארץ התחדש.

עוד נודע כי בעלי החברה שביקרו בישראל לפני כשנה, שבו וביקרו בישראל פעם נוספת לבחינת לוקיישנים מתאימים לפתיחת הרשת. המותג forever21 הוא מותג אופנה צעיר שנחשב לאחד המתחרים הישירים של H&M וזאת בגלל רמת המחירים הנוחה שלו.

ברשת העולמית מבקשים לפתוח את חנות הדגל שלהם בקניון עזריאלי, הקניון ש-H&M בחרה לפתוח בו חנות ראשונה. קבוצת המשביר לצרכן שגם אתה מתנהלים מגעים, הסכימה לפנות את סניף שלה בקניון עזריאלי, לטובת פתיחת חנות הדגל שלforever21 , במידה והיא תקבל את הזיכיון.

"בחברה קיבלו החלטה אסטרטגית שהם פותחים בישראל אבל עדיין לא החליטו עם מי הם רוצים ללכת למהלך הזה", מאשר בתגובה דני גילרמן ל"גלובס". גילרמן הוא בעליה של חברת גילרמן גלובל המייצגת מספר מותגים בינל' וביניהם את המותג forever21.

לדבריו, בעלי החברה ומנהלה נפגשו עם כמה גורמים עסקיים מישראל. בהתייחס לשאלה האם הרשת תגיע בקרוב לישראל, אומר גילרמן, "אני מעריך שזה יקרה במהלך 2011".

המותג forever21 נוסד בלוס אנג'לס בשנת 1984 על ידי הדרום קוריאני דון וון ג'אנג ובת זוגתו והוא גם העומד היום בראש החברה. המותג החשב למותג אופנה עדכני, הפונה לצעירים וצעירות, ומתחרה ישירות ב-H&M. בשנים האחרונות המותג זוכה להצלחה והתפתחות מואצת והוא פעיל היום עם מאות חנויות ברחבי ארה"ב, קנדה, סינגפור, אינדונזיה, ירדן, כווית, סעודיה, בחריין, סין, דרום קוריאה, יפן, פורטו ריקו, הפיליפינים ועוד.

החברה עצמה היא חברה פרטית שמחזור מכירותיה השנתי עומד על כ=2 מיליארד דולר והיא מעסיקה מעל 6,000 עובדים. "המותג בצמיחה של 35% כל שנה ובכל מקום שהם נמצאים הם מכים את H&M ", אומר גילרמן.