ארקו תעניק למלרג הלוואה בסכום של עד 12 מיליון שקל

זאת בתמורה לריבית בשיעור של 8% בשנה ותשלום מחצית מהרווחים שיהיו למלרג בגין חלקה בפרויקט בניין וילסון בקנדה ■ שווי היחידות בבניין וילסון במונטריאול מוערך בכ-33 מיליון דולר קנדיים

חברת השקעות הנדל"ן והפיננסים ארקו החזקות שבשליטת אריק קוטלר חתמה על מזכר הבנות עם חברת מלרג , העוסקת בפרויקטים של תשתיות והנדסה אזרחית, ולפיו תעמיד למלרג הלוואה בסכום כולל של עד 12 מיליון שקל, זאת בתמורה לריבית בשיעור של 8% בשנה ותשלום מחצית מהרווחים שיהיו למלרג בגין חלקה בפרויקט בניין וילסון בקנדה.

עוד נקבע במסגרת עסקת ההלוואה המתגבשת כי ההלוואה שתעמיד ארקו למלרג לא תפחת מסך של 10 מיליון שקל וכי החוב יפרע בתוך 14 חודשים ממועד מתן ההלוואה. למלרג תינתן אופציה להאריך את תקופת ההלוואה ב-4 חודשים נוספים, בהתאם לתנאים שיסוכמו בין הצדדים.

כבטחון להחזר החוב ולתשלום חלק מרווחי הפרויקט בקנדה, תשעבד מלרג בשיעבוד ראשון בדרגה ללא הגבלה בסכום את מלוא זכויותיה של מלרג בנכסים בקנדה.

פרויקט בניין וילסון במונטריאול קנדה הוא בניין דירות יוקרתי בסגנון לופט. באפריל 2008, רכשו מלרג ושותף נוסף, באמצעות חברה קנדית, את הנכס בתמורה לכ-5.5 מיליון דולר קנדיים, כאשר מלרג החזיקה ב-50%.