מכירות FOX HOME צפויות לעמוד על 130 מיליון שקל ב-2013

עד 2013 תחזיק החברה 30 סניפים של רשת כלי הבית ■ הראל ויזל: FOX HOME תהפוך לרווחית כבר ב-2011; קולקציית החורף בפוקס מתומחרת 7% פחות מהקולקציה אשתקד

מכירות רשת FOX HOME צפויות להגיע למחזור של 130 מיליון שקל בשנת 2013 - כך מסרה היום (א') מנכ"לית הרשת, טליה פורת, במסיבת עיתונאים שכינסה החברה.

כיום מונה הרשת 5 סניפים בלבד. לדברי פורת, "עד 2013 נהיה פרוסים עם 30 סניפים ונגיע למכירות של 130 מיליון שקל בשנה. קהל היעד שלנו הוא עשירונים 5-9. אין לנו כוונה להביא את השפיץ של האופנה", אומרת פורת.

פורת חושפת גם שאיפות לרשת החדשה ואומרת: "אין לי ספק שנהיה גם בשוק הבינלאומי".

לדברי הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי פוקס , רשת FOX HOME תהפוך לרווחית כבר ב-2011.

פוקס קיבלה באחרונה את הזיכיון למותג האופנה אמריקן איגל. ויזל חשף היום כי בעוד שעל-פי התוכניות הראשונות אמורה היתה החברה לפתוח ב-2012 5-6 חנויות של אמריקן איגל בלבד, היא תפתח 10 חנויות.

"כתוצאה ממה שקורה בקניונים, לרבות ההרחבות בקניונים וסגירה של חנויות, קל יותר וזול יותר להשיג לוקיישנים, והקניונים נותנים לנו השקעות שלא נתנו בעבר. נפתח 10 חנויות במכה אחת בתחילת 2012 ונהיה מאוד אגרסיביים", אומר ויזל.

להערכת ויזל, לפוקס ייקח "שנים ספורות" להחזיר את ההשקעות באמריקן איגל.

ויזל אישר היום כי פוקס נערכה עם שינויים בקולקציות, על רקע כניסת המותגים הבינלאומיים. "חד-משמעית, עשינו שינויים. אנחנו הרבה יותר בייסיק והרבה יותר קז'ואל", אומר ויזל, שלדבריו קולקציית החורף הנוכחי מתומחרת 7% נמוך יותר מהקולקציה אשתקד.

ויזל גם חשף היום כי פוקס בחנה בעבר את הבאת מותג הג'ינסים G סטאר, שמשווק בארץ על-ידי אלביט קמעונאות. לדבריו, "בחנו - אבל לא חשבנו שיש למותג פוטנציאל גדול בשוק בארץ".

בהתייחס לרשת מנגו אמר ויזל: "שנתיים לפני שזיסר (מוטי זיסר, א"ח) קיבל את הזיכיון למנגו, היינו בספרד, בחנו את הפעילות והצענו הצעה, אבל לצערנו לא קיבלו את ההצעה שלנו. מנגו הוא מותג חזק ואחת מחברות האופנה הטובות בעולם. מנגו לא מגיעה למיצוי בישראל מהרבה סיבות, ובעולם מהווה המותג שחקן יותר משמעותי".