וול סטריט ג'ורנל: מארק הרד במו"מ להצטרפות כבכיר באורקל

לארי אליסון צפוי להישאר בתפקיד מנכ"ל אורקל ■ הרד נאלץ לעזוב את HP על רקע התפוצצות פרשת יחסיו עם הדוגמנית לשעבר ג'ודי פישר שהאשימה אותו בהטרדה מינית

הערכות: המנכ"ל לשעבר של HP , מארק הרד בן ה-53 יצטרף להנהלה הבכירה של אורקל , כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל", הנשען על מקורות המקורבים לעניין. על פי אותם המקורות, בין הצדדים מתקיים מו"מ, אך התפקיד שיקבל הרד, אשר נאלץ לעזוב את HP באוגוסט על רקע התפוצצות פרשת יחסיו עם הדוגמנית לשעבר ג'ודי פישר שהאשימה אותו בהטרדה מינית, עדיין אינו ברור.

בג'ורנל מבהירים כי דירקטוריון אורקל יצטרך לאשר את המינוי לאחר שהמו"מ יסתיים. כמו כן הבהיר המגזין היוקרתי כי לארי אליסון צפוי להישאר בתפקיד מנכ"ל אורקל גם אם הרד יצטרף לשורות ההנהלה הבכירה .

אורקל, שביצעה מספר רכישות מהותיות בשנה האחרונה, ובראשן רכישתה של חברת סאן בינואר, פועלת גם בתחומי השרתים ומערכות האיחסון, ובכך עברה גם אורקל לפעול במספר תחומים הנחשבים לתחומי פעילות מרכזיים של HP.

נציין כי דירקטוריון HP אשר בחן את עניין ההאשמה של הדוגמנית ששימשה כקבלנית לפעילויות השיווק של החברה וטענה "הפסדתי הזמנות עבודה כי סירבתי לקיים עמו יחסי מין", הגיע למסקנה כי לא היתה במעשיו הפרה של כללי ההטרדה המינית, אלא הפרה של הסטנדרטים העסקיים של החברה, וזאת על רקע דיווחים כוזבים שמסר ביחס לחשבון ההוצאות שלו בחברה.

נציין כי בסוף אוגוסט גילה הרד כי הוא לא רצוי גם בניוז קרופ. הרד, שכיהן בדירקטוריון ניוז קורפ מאז פברואר 2008, לא ישרת בדירקטוריון החברה לאחר הכנס השנתי של בעלי המניות שייערך ב-15 באוקטובר - לאחר שלא הועמד לבחירה מחדש.