Chi2Gel מגייסת 2.47 מיליון שקל מחממת אופקים

הסכם ההשקעה נחתם בהמשך לאישור שקיבלה חממת אופקים מוועדת החממות של המדען הראשי להשקעה של עד 2.1 מיליון שקל בתוכנית מחקר ופיתוח של Chi2Gel

קבוצת קפיטל פוינט הודיעה היום על חתימת הסכם השקעה עם חברת Chi2Gel, המפתחת אפליקציה מבוססת הידרוג'ל לטיפול בכאבי גב תחתון.

במסגרת ההסכם תשקיע חממת אופקים היי-טק ונצ'רס, מקבוצת קפיטל פוינט ויזמי החברה 2.47 מיליון שקל ב- Chi2Gel. הסכם ההשקעה נחתם בהמשך לאישור שקיבלה חממת אופקים מוועדת החממות של המדען הראשי להשקעה של עד 2.1 מיליון שקל בתוכנית מחקר ופיתוח של Chi2Gel. יתרת הסכום תושקע על ידי יזמי החברה.

האפליקציה שמפתחת Chi2Gel, המבוססת הידרוג'ל חדשני, מיועדת לטפל בכאבי גב תחתון, הנובעים ממחלה ניוונית של הדיסק (Degenerative Disc Disease). מוצר זה הינו התקן המוחדר בגישה זעיר פולשנית, ומיועד לאפשר שחזור גובה הדיסק הבינחולייתי (InterVertebral Disc) באמצעות מילויו בהידרוג'ל החדשני.

אלן זיתון, מנכ"ל Chi2Gel: "טיפולים בכאבי גב תחתון הינם מהנפוצים בעולם המודרני, אשר צפויים להחמיר עם הגידול העולמי בהשמנת יתר. היקף השוק העולמי מוערך ביותר מ- 7 מיליארד דולר וקיימות כיום כ- 2.8 מיליון פרוצדורות לטיפול בכאבי גב ברמות שונות של ניתוחים כירורגיים. מטרת האפליקציה המבוססת הידרוג'ל שאנחנו מפתחים, לתת פתרון בפולשנות מזערית למטופל, תשתית קלה לרופא המטפל ועלות-תועלת מירבית למערכות הבריאות לעומת המוצרים הקיימים כיום".