Zap מתפשט: יאפשר השוואת מחירי מוצרים גם מחוץ לאתר

אתר השוואת המחירים משיק אפליקציה בשם Zap-it שתאפשר לגולש לקבל מידע על מוצרים גם כשהוא גולש באתרים אחרים

אתר השוואת המחירים Zap מקבוצת דפי זהב השיק השבוע אפליקציה שולחנית בשם Zap-it (בכתובת zap.co.il/zapit/zapapp.aspx). האפליקציה מאפשרת לקבל השוואת מחירים בזמן אמת על כל מוצר שמופיע ב-Zap, גם כאשר הגולש נמצא במקום אחר ברשת.

כך לדוגמה יכולים המשתמשים לקבל מידע רלוונטי, גם כאשר הם מחפשים אחר המוצר במנועי החיפוש או באתרי הסחר האלקטרוני. לאחר הקלדת שם המוצר נפתחת בצד ימין חלונית נוספת, ובה מידע על המחירים השונים המוצעים ולינקים לרכישת המוצר.

האפליקציה פותחה במשך כחצי שנה, בשיתוף עם הסטארט-אפ הישראלי Ai Commerce Solutions, והיא פועלת על דפדפני אקפלורר ופיירפוקס.

לדברי איתן זינגר, מנכ"ל Zap, "השוואת מחירים היא צורך המתרחש בזמן אמיתי, כשהצרכן נחשף להזדמנות קנייה אימפולסיבית. לכן שמנו לנו למטרה לפתח כלי המאפשר השוואת מחירים מיידית, ללא תכנון מראש".

לדבריו, :שירות zap-it עונה על צורך זה ויאפשר לגולשים להיות תמיד עם האצבע על הדופק ולקנות במחיר המשתלם ביותר בכל מקום ברשת. השירות החדש יסייע לחסוך כסף, זמן ופעולות לגולשים בעת שהם מבקרים באתרי סחר בארץ ובעולם או במנועי חיפוש, ומאפשר להם להתעדכן מיידית במקרה שישנה הצעה משתלמת יותר ברשת".

על-פי סקר TIM לחודש אוגוסט, אתר Zap מדורג במקום ה-8, עם שיעור חשיפה שבועי של 27.6% (המשקפים כמיליון גולשים שונים בשבוע).