רשת מאשרת: תפיק עונה שנייה של "המירוץ למיליון"

‎‎עלות העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי עמדה על 8 מיליון דולר, ובזכיינית מתכוונים להוזיל את הפורמט כדי לאפשר את הפקתו ‏

‎‎זכיינית ערוץ 2 רשת מאשרת באופן רשמי כי תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" חוזרת לעונה שנייה בזכיינית, כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס".

כזכור, בדצמבר 2009 הודיעה רשת על החלטתה שלא לשוב ולהפיק עונה שנייה של ה"מירוץ למיליון", בשל העלות הגבוהה שלה, שעמדה בעונה הראשונה על כ-8 מיליון דולר. "האפשרות היחידה להפקת עונה נוספת של 'המירוץ למיליון' שתעמוד בסטנדרטים כלכליים המתאימים לארץ, היא באמצעות 'מתיחת' העונה על פני עשרות פרקים, כפי שעושים בתוכניות ריאליטי אחרות המשודרות בארץ - דבר שרשת מתנגדת לו", נמסר אז.

‏כעת מצהירים בזכיינית על כוונה להוזיל את הפורמט, שיעלה בשנית ב-2011, אולם לא מפרטים כיצד.

מנכ"ל רשת, אבי צבי, מסר: "לאחר שנה של ייצוב כלכלי של החברה ובנייה מחודשת של מחלקת התוכן, אנו מרגישים מוכנים לצאת לאתגר של 'המירוץ למיליון'".

‏"המירוץ למיליון" הינו פורמט אמריקני עטור פרסים המציג כ-10 זוגות במסע חובק עולם אחר פרס של מיליון דולר, במקור, מיליון שקל בישראל.

מרשת נמסר כי העונה החדשה תיעשה גם היא בשיתוף-פעולה מלא של מפיקי "המירוץ למיליון" בארה"ב, אשר ילוו באופן צמוד את הפקה התוכנית שתשודר בישראל.

"בנוסף למספר הרב של הלוקיישנים שבהם יתמודדו הזוגות בריצתם אחרי המיליון, העונה החדשה צפויה להיות מרתקת, מאתגרת ומסקרנת אף יותר מקודמתה", נמסר מהזכיינית. ‏‎‎‏