מנכ"ל מיקרוסופט: "חלונות 8 - ההימור הגדול ביותר שלנו"

אחרי ההצלחה של חלונות 7, מנכ"ל מיקרוסופט חושף: " ההימור המסוכן של החברה יהיה בגרסת חלונות 8 ■ התחרות מול Apple תבוא לידי ביטוי בגרסת חלונות 8

מנכ"ל מיקרוסופט , סטיב באלמר, אמר השבוע בכנס מיוחד כי ההימור המסוכן והגדול ביותר של החברה הוא בהשקת גרסת חלונות 8.

מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, השתתף בכנס מיוחד ובתשובתו לשאלת אנליסט הצית סקרנות רבה כאשר חשף את ההימור המסוכן ביותר של החברה. לא ברור אם התכוון להימור ביחס לחשיבות של גרעין מוצר מוצלח או האם כיוון את דבריו דווקא למערכת ההפעלה עצמה שעשויה להיות פריצת דרך גדולה עבור החברה.

עד כה ידוע כי גרסת חלונות 8 תהיה ברוח התחרות מול Apple . רוב השינויים צפויים להיות בזירת ה"מגע" (touch ). מיקרוסופט צפויה להשיק את גרסת חלונות 8 ב-2012, לאחר ההצלחה המסחררת לה זכתה מערכת ההפעלה ווינדוס 7.

עם זאת מיקרוסופט ניסתה לקדם את המערכת הזו על גבי מחשבי הטאבלט, כיריבתו של ה-iPad של אפל, אך עד כה נחלה הצלחה מועטה, על רקע עיקובים באינטל שצפויים עד 2011. ווינדוס 7 אמנם תומך במסכי מולטי טאץ', אך רבים מהאלמנטים המשמשים במסכים אלו אינם מתאימים באופן מלא לשימוש באצבעות בלבד, ללא תמיכה של מקלדת.

בלמר רמז כי במערכת ההפעלה החדשה החברה עשויה לאמץ בסופו של דבר את הגישה האינטואיטיבית יותר (המאפיינת כל כך את המוצרים של אפל).