פונים לצד השני: הקבוצה הימנית "בשבע" משיקה אתר בערבית

לדברי מנכ"ל הקבוצה, דודו סעדה, המטרה היא לתת לציבור הערבי "דיווחים מהימנים" על המתרחש בישראל ■ החברה תשקיע במהלך מיליון שקל

מהלך מפתיע של קבוצת התקשורת הימנית "בשבע": בקרוב תקים הקבוצה אתר אינטרנט בערבית. מטרת האתר היא לפנות לערבים החיים בישראל ובעולם הערבי במטרה להעביר להם "דיווחים מהימנים", כך אומר מנכ"ל הקבוצה, דודו סעדה.

קבוצת "בשבע" תשקיע במהלך השנה הראשונה לפעילות האתר כמיליון שקל.

קבוצת "בשבע", שהתפתחה מערוץ 7 הפיראטי הימני, כוללת כיום את השבועון "בשבע" הפונה לציבור הדתי-לאומי, המסורתי והחרדי, ואת אתר האינטרנט "בשבע", תחת הכתובת INN, אשר מתורגם ל-3 שפות נוספות: אנגלית, צרפתית ורוסית. על-פי דיווחי הקבוצה, כ-80% מכלל הגולשים באתר באנגלית הינם אמריקנים. האתר, נמסר, אף זיהה כתובות IP ממדינות העולם הערבי.

סעדה מציין כי בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה בה "אנשים אשר לא ממש מזדהים עם הדעות שמציג האתר נכנסים אליו בכדי להבין את הלך-הרוח בחברה הישראלית", אותו מגדיר סעדה כמרכז ימינה.

סעדה מציין כי בקבוצה התקבלה החלטה אסטרטגית שיש מקום לאתר שיביא לציבור הערבי את "האג'נדה האמתית והכנה של הציבור הישראלי, אשר רוצה שלום, יחד עם ההשקפה הישראלית הרציונלית ואהבת ארץ ישראל. למרות שעל פניו מדובר באנטיתזה להשקפה של הציבור שלנו, מדובר בהחלטה מושכלת".

האתר החדש בערבית, שצפוי לעלות בתחילת שנת 2011, יכלול מאמרים שיופיעו באתר הראשי ובעיתון "בשבע", וכן ייתן במה לכותבים ולמאמרים של אזרחים ועיתונאים מהציבור הערבי בארץ ובעולם.

אנשי המערכת יורכבו מישראלים דוברי ערבית, מזרחנים ואנשי תקשורת מהמגזר הערבי.

האתר יכלול גם בלוגים ופורומים, ובימים אלה נשלם תהליך הרכבת המערכת, שתכלול כ-5 עורכים וכתבים קבועים ועובדי פרילנס.

המטרה היא להגיע לכ-100 אלף כניסות לאתר במהלך הרבעון הראשון של שנת 2011.