דניה סיבוס תבנה קניון ברומניה בכ-50 מיליון שקל

דניה סיבוס תבצע במסגרת הפרויקט, את כל עבודות השלד, הגמרים והפיתוח הסביבתי. העבודה להקמת הקניון תתחיל בימים הקרובים וצפויה להסתיים תוך 10 חודשים

דניה סיבוס , זרוע הבניה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל, בניהולו של רונן גינזבורג, חתמה על חוזה לבניית קניון יוקרתי - ""Galleria Arad, בעיר ארד שברומניה.

היזמים, GTC ROMANIA וחברת "אאורה" ישלמו לדניה סיבוס עבור בניית הפרויקט, כ-50 מיליון שקל, ועבור התקנת מערכות התשתית של הפרויקט כ-50 מיליון שקל נוספים בחוזה משולש.

הפרויקט, שתוכנן על ידי "משה צור אדריכלים", כולל קניון בשטח של 81,000 מ"ר, המורכב משתי קומות של שטח מסחרי, היפרמרקט, ובתי קולנוע מרשת סינמה סיטי. כמו כן במתחם שני מפלסי חניה (תת קרקעי ובמפלס קרקע).

דניה סיבוס תבצע במסגרת הפרויקט, את כל עבודות השלד, הגמרים והפיתוח הסביבתי. העבודה להקמת הקניון תתחיל בימים הקרובים ומהחברה נמסר כי הבניה צפויה להסתיים תוך 10 חודשים.

מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, מציין כי הקמת הקניון החדש ברומניה, כמו גם עבודות הגמר שדניה סיבוס משלימה בימים אלה בקניון היוקרתי "מוסקו סיטי - Mall of Russia" במרכז מוסקבה , ממצבים את החברה בין המובילות שבחברות הבנייה והתשתית באירופה. הקניון הנוכחי הוא הקניון הענק השני שדניה סיבוס מקימה ברומניה, לאחר שבשנה שעברה סיימה החברה בנייתו של קניון קוטרוצ'ן - הקניון הגדול והמפואר ביותר ברומניה בזמן שיא של פחות משנתיים.