מניית הערב: מי הישראלית שממריאה היום 70% בוול סטריט?

החברה הישראלית סימטרון מזנקת היום על רקע פרסום דוחות חזקים לרבעון השלישי ■ רווח נקי של 874 א' ד' ברבעון השלישי לעומת הפסד של 575 א' ד' במקביל אשתקד

מניית החברה הישראלית סימטרון (סימול: CIMT הנסחרת בנאסד"ק), העוסקת בייצור, עיצוב ופיתוח תוכנות המשמשות לתכנון והדמיה של מוצרים, רושמת היום זינוק חד של כ-70% במחזור גדול מהממוצע.המניה, בעלת שווקי שוק של 25.79 מיליון דולר, נסחרת בדקות אלה במחיר של למעלה מ-2.89 דולר במחזור של מעל מיליון דולר.

הסיבה לנסיקת המניה היום בוול סטריט היא פרסום דוחות לרבעון השלישי של השנה. חברת סימטרון פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות ומדווחת על רווח נקי (Non-Gap) של 874 אלף דולר ברבעון השלישי בהשוואה להפסד של 575 אלף דולר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה, החברה מדווחת על רווח נקי של 1.36 מיליון דולר או רווח של 0.15 דולר למניה, לעומת רווח הפסד של 907 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות הרבעון השלישי הסתכמו ב-8.7 מיליון דולר לעומת הכנסות של 7.2 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. בסיכום תשעת החודשים מדובר ברווח נקי של 25.1 מיליון דולר לעומת 23.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

"אנו מאוד מרוצים מהרבעון החזק" אמר דני הרן, נשיא ומנכ"ל החברה, עוד הוסיף כי הרבעון השלישי הוא בדרך כלל הרבעון החלש ביותר בכל השנה. במבט לעתיד אמר הרן כי יש אינדיקציות להמשך צמיחת החברה גם ברבעון הרביעי הנחשב בדרך כלל לרבעון החזק ביותר של השנה.