אפריקה ישראל: קניון מוסקבה ייפתח בסוף ינואר

כפי שנחשף ב"גלובס": פתיחת הקניון מתעכבת ■ אפי פיתוח: כל התשתיות, כולל חשמל וחימום, קיימות ■ האזור החיצוני סביב הקניון עובר שלבים אחרונים של פינוי וניקיון

אפריקה ישראל דיווחה הבוקר (ג') כי אפי פיתוח, המרכזת את פעילותה ברוסיה, עדכנה בנוגע לפרויקט הקניון הגדול במוסקבה. בעל השליטה באפריקה הוא לב לבייב והחברה מנוהלת על ידי איזי כהן.

אפי פיתוח עדכנה את החברה כי הבנייה בפרויקט הסתיימה והוא צפוי להיפתח בסוף ינואר 2011 תחת השם החדש "AFIMALL City". כל התשתיות, כולל חשמל וחימום, כבר קיימות והאזור החיצוני סביב הקניון צפוי לעבור במהלך השבוע הקרוב שלבים אחרונים של פינוי וניקיון.

עוד עדכנה החברה כי התפוסה הכוללת באזור הקניות עומד על קצת מעל 70%, כאשר המטרה היא להגיע ל-75% תפוסה עד סוף 2010. השוכרים, על פי הדיווח, מאיצים את קצב עבודות ההתאמה בחנויות.

נזכיר כי השבוע נחשף ב"גלובס" על העיכוב הצפוי בפתיחת הקניון, תחת שמו הקודם "מוסקו סיטי" בניגוד להבטחות קודמות בחודשים האחרונים כי הקניון ייפתח בתחילת דצמבר 2010.

בתוך כך, הערכות בשוק הן כי החברה הבת, אפריקה נכסים , אשר לא הייתה שהסדר חוב במהלך 2009, שוקלת חזרה לשוק המוסדי וגיוס של כ-150 מיליון שקל באגרות חוב. מהחברה לא נמסרה תגובה.