יגאל דמרי דואג לבני המשפחה בחברה: מעלה שכר לאשתו

אסיפת בעלי המניות של דמרי שנערכה בנתיבות אישרה שכר חודשי בעלות של 53 אלף שקל לאיריס דמרי ■ הבן, חזי דמרי, ישכור מהחברה נכס לצורך חתונה

אסיפת בעלי המניות בחברת י.ח דמרי אישרה היום (א') שיפור בתנאי העסקתם של קרובי משפחה של בעל השליטה יגאל דמרי. את האסיפה כינסה דמרי במשרדיה בנתיבות, כך שהליך ההצבעה בוצע בעיקר באמצעות משלוח כתבי הצבעה.

כמו חברות נדל"ן רבות במקומותינו גם דמרי היא חברה משפחתית, שמעסיקה 10 מבני המשפחה של בעל השליטה בתפקידים שונים, לא כולל היועץ החיצוני חזקיה דמרי, אביו של יגאל. עלות העסקתו של יגאל דמרי לבדו מסתכמת בכ-10 מיליון שקל בשנה (בעיקר בונוס).

באסיפה הנוכחית נדרשו שלושה אישורים: הראשון, שדרוג תנאי ההעסקה של איריס דמרי, אשתו של יגאל, המועסקת בחברה משנת 1991 בתפקיד מנהלת מחלקת לקוחות, בדק ומסירה. עלות העסקתה החודשית של איריס (שעמדה ב-2009 על 46 אלף שקל) תעמוד מעתה על 53 אלף שקל, והיא כוללת שורה ארוכה של הטבות ורכב מקבוצת שווי 7 - ב.מ.וו דגם 535.

ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה הסבירו את השדרוג: "לאור הגידול בהיקף העבודה של גברת דמרי, שנובע מגידול בהיקף עסקי החברה, לאור מאמציה במילוי תפקידה ותרומתה לחברה, ריבוי המשימות בהן היא מטפלת, קידומה לתפקיד סמנכ"ל בחברה, וכן מאחר ולא בוצעה העלאה בשכרה במשך 4 שנים (למעט הצמדה למדד)".

החתונה של חזי

האישור השני שנדרש נגע במאיר דמרי, אחיו של יגאל. הוא מועסק בחברה בהסכם בעל פה בתפקיד של אחראי תקשורת סלולרית וקווית, בקרה וייעול לוגיסטי בחברה. עלות העסקתו, שעמדה על כ-18 אלף שקל בחודש ב-2009, הועלתה ל-21 אלף שקל בחודש. בנוסף, הוא יהיה זכאי להחזר הוצאות מקובלות שיוציא במסגרת מילוי תפקידו בחברה.

ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה הסבירו את השדרוג: "מאיר דמרי תורם לחיסכון רב בעלויות התקשורת הסלולרית והקווית של החברה, וכן תורם לייעול וחיסכון בצריכת החשמל והדלק באתרי הבנייה. מזה 4 שנים לא בוצעה העלאה בשכרו, ואף לא בוצעה הצמדה של השכר למדד".

עסקת בעלי עניין שלישית שאושרה היא עם חזי דמרי, בנו של יגאל דמרי ומנהל לוגיסטיקה ורכש בחברה. דמרי תשכיר לחזי למשך 14 יום, לצורך אירוע החתונה שלו, חלק ממבנה נטוש בפארק נ.ע.ם בצומת בית הגדי תמורת סכום של 5,075 שקל. עלות שכרו של חזי דמרי עמדה ב-2009 על 632 אלף שקל.

חברת דמרי פעילה בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. את תשעת החודשים הראשונים של השנה היא סיימה עם הכנסות של כ-320 מיליון שקל ורווח נקי של כ-30 מיליון שקל. משנת 2005 עוסקת החברה גם במתן שירותי כוח אדם, שסיפקו לה בתשעת החודשים הראשונים של 2010 הכנסות של כ-15 מיליון שקל. החברה בונה כ- 908 יח"ד, וכן מבנה מסחרי (שוק מקורה) ב-11 פרויקטים ברחבי הארץ.