תביעה ב-2 מיליון שקל נגד ענבל אור: "פוטרנו לא כדין"

בכירים לשעבר באור סיטי נדל"ן תובעים את בעלת החברה על כך שפוטרו "תוך הצגת מצגי-שווא וכזב, ללא כל הליך שימוע כנדרש וללא כל סיבה חוקית או עניינית"

‎‎לבית הדין האזורי לעבודה הוגשה היום (ד') תביעה בהיקף של כ-2 מיליון שקל נגד חברת אור סיטי נדל"ן ובעלת החברה, מארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור, על-ידי כמה מבכירי החברה לשעבר: מנהל הכספים לשעבר רותם זילברמן, מנהל המכירות גיא חיימי, מנהל השיווק דן טבקמן וכן על-ידי שרון אהרוני ורונן סוקולסקי.

התובעים, המיוצגים בידי עורכי הדין תדהר צור ולירון מזרחי-פיליפסון ממשרד עורכי הדין תדהר צור, טוענים כי פוטרו שלא כדין, "תוך הצגת מצגי-שווא וכזב, ללא כל הליך שימוע כנדרש וללא כל סיבה חוקית ו/או עניינית".

כמו כן נטען כי לא שולמו להם כספים המגיעים להם על-פי חוק, לרבות בונוסים ועמלות בגין דירות שמכרו; כי לא קיבלו שכר על שעות נוספות; וכי לא הופרשו להם תשלומים בגין זכויות סוציאליות.

התביעה גם מתייחסת לעיכובים בתשלומים לספקים וכן התנהלות מול עובדים, שותפים וספקים, "שהתבטאה בחוסר אמינות ובהפרת הבטחות".

מחברת אור סיטי נדל"ן נמסר בתגובה: "אור סיטי נדל"ן לא קיבלה לידיה כל כתב תביעה, ולפיכך איננה יכולה להתייחס לטענות לגופו של עניין. לאחר שתקבל את כתב התביעה ותלמד אותו, תעביר אור סיטי נדל"ן את תשובתה לבית המשפט בצורה מושכלת ומסודרת כמקובל.

"אור סיטי שאפה ושואפת למצוינות, ולפיכך עובדים אשר אינם עומדים בסטנדרטים אלה נפלטו מהמערכת. בחברה מועסקים עובדים בכירים מזה שנים רבות, וכל מי שירצה בכך מוזמן לדבר עמם על שביעות-רצונם מהעבודה באור סיטי נדל"ן".