המשרד להגנת הסביבה השקיע השבוע כ-1.7 מיליון שקל בפרסום

אור ירוק לסביבה: טל פרידמן, "איש הדשא", כובש השבוע את פסגת דירוג המותגים המושקעים

המשרד להגנת הסביבה מתמקם השבוע במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים, עם קמפיין ההסברה השנתי "מתחילים לחשוב ירוק" בכיכובו של הבדרן טל פרידמן המזוהה עם האג'נדה הירוקה.

הקמפיין, באמצעות לפ"מ, שם לו למטרה להוביל שינוי תפיסתי והתנהגותי בקרב הציבור בישראל, ועוסק במספר היבטים בחיי היום-יום עליהם יש להקפיד: חיסכון בנייר, נהיגה ירוקה, קנייה אחראית של מזון ועוד. פרידמן מגייס את יכולותיו הקומיות ומפיץ את הבשורה בדמות איש דשא מהלך המחלק עצות.

רנו מפרסמת בכיכובו של עידו רוזנבלום את גירסת 2.0 הליטר של הפלואנס עם הוצאה ריאלית של כמיליון וחצי שקל, תחת הסלוגן "נראית ממש כמו מכונית מנהלים".

יש לציין כי הרכב בפרסומת בטלוויזיה נראה "מיליון דולר", וניכר כי גליקמן-נטלר-סמסונוב השקיעו מאמצים ניכרים בתוצאת הצילום הסופית.

את גירסת האינטרנט של הקמפיין עשו גורני אינטראקטיב, ששילבו תובנות מכירה במיני סייט מושקע בו משולבים חומרים מצולמים מחו"ל.

קמפיין הבנק הבינלאומי הראשון, ששובר שיאי אהדה ב"פרסומות הזכורות והאהובות", ממשיך לככב בחמישייה הפותחת עם "הפקדה מנייתית", והשבוע הוא במקום השלישי.

חברות נוטות לאחרונה להתייעץ עם הלקוחות לגבי איך אמורה להיראות אריזת המוצר הבאה שלהם, או איך אמורה להיראות הפרסומת הבאה שלהם. תקראו לזה "פרסום חברתי" אם תרצו. AIG מאמצים את הרעיון באמצעות זרמון-גולדמן ושני המגה טאלנטים שלהם: קושניר ומושונוב.

הפרסומת מציגה את העובדה של-AIG יש נציג אישי המלווה את הלקוח במהלך התביעה, ובמהלך השבוע החולף הוקרנו מספר גירסאות קמפיין שנכתבו והוצעו על-ידי הצופים. הביצוע חינני.

הפלאפל בלאפה של מקדונלד'ס נועל את הטבלה באמצעות יהושע TBWA. בשוק בצלאל ממשיכים לעקוב בעניין.

המותגים המושקעים

1. איכות הסביבה - 1,772,612 שקל - באמצעות לפ"מ

2. רנו - 1,546,320 שקל - באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

3. הבנק הבינלאומי הראשון - 1,228,448 שקל - באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

4. AIG - כ-1,157,066 שקל - באמצעות זרמון-גולדמן

5. מקדונלד'ס - 1,025,152 שקל - באמצעות יהושע TBWA

* הנתונים מתייחסים לתאריכים: 28/1/2011-3/2/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.