ביטוח ישיר תפרסם ב"לילה כלכלי" ב-5 מיליון שקל

לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם

חברת ביטוח ישיר תשדר ברייק זהב בכל תוכנית של "לילה כלכלי" בערוץ 10 - כך נודע ל"גלובס". החברה חתמה על הסכם שנתי לאורך 2011, שעל-פי הערכות בשוק מגיע לכ-5 מיליון שקל. במסגרת העסקה עם "ביטוח ישיר", ישבץ ערוץ 10 בתוכנית פרסומת בודדה של ביטוח ישיר בברייק פרסומת שלם.

שיעור הצפייה בתוכנית "לילה כלכלי", בהגשתו של שרון גל, גדל בעקביות בשנתיים האחרונות והגיע בחודש פברואר 2011 לרייטינג ממוצע של 7.7% וחשיפה לכ-600 אלף צופים בכל שבוע.

השבוע הגיעה התוכנית, המשודרת בשעה 23:30 בלילה, ל-רייטינג של 11.7%.

העובדה שמדובר בתוכנית כלכלית מחזקת את המשיכה למפרסמים המבקשים לפנות לקהלי אפ-סקייל בעלי אוריינטציה עסקית. בפעם האחרונה ששודר ברייק זהב היה זה באוקטובר האחרון, והוא נרכש על-ידי UMI.

בביטוח ישיר אישרו את הדברים. המשנה למנכ"ל איי.די.איי, רענן סעד, אמר כי "הפתרון של פרסום ב'לילה כלכלי' נותן מענה הן למיקוד בקהל המטרה והן להשגת בולטות".

דן רון, סמנכ"ל הסחר של ערוץ 10, הוסיף כי "האסטרטגיה שלנו הייתה לבנות בהדרגה פלטפורמות שבועיות שפונות לקהלים עסקיים, שאותם עד כה לא יכלו מפרסמים להשיג באופן אפקטיבי בטלוויזיה המסחרית.

"רצועות הלילה של הערוץ, 'היום שהיה' עם גיא זהר, 'לילה כלכלי' עם שרון גל ו'צינור לילה' עם גיא לרר מאפשרות למפרסמים רבים להגיע בצורה ממוקדת ללקוחות עסקיים ולהשיג את הבולטות שמאפשרת הטלוויזיה".