קרן JVP נבחרה כקרן הון הסיכון המובילה בישראל

מגזין הפרייבט אקוויטי העולמי PEI: קרן JVP היא אחת משלוש קרנות ההון הסיכון המובילות באירופה ■ בין הנימוקים: האקזיט של הקרן בחברת הבינה העסקית קליקטק

מגזין הפרייבט אקוויטי העולמי - PEI Private Equity international - בחר בקרן JVP כקרן ההון סיכון הישראלית המובילה לשנת 2010 ולאחת משלוש קרנות ההון סיכון המובילות באירופה.

מדובר בסקר הנערך מדי שנה בין מעל ל-30 אלף איש מ-50 מדינות שונות ובו משתתפים גורמים בכירים מתעשיית ההון סיכון, במטרה לדרג את הגופים הפועלים בענף. הסקר כולל דירוג של מנהלי הקרנות ופעילותם ונותן במה גם ליועצים הפועלים בתחום ושותפים מוגבלים.

בנימוקי הבחירה נכתב בין כי "לאחר שנתיים שבהן הובילה קרן סקויה את הרשימה, בחרנו השנה בקרן JVP בזכות ההישג של גיוס 2 קרנות בהיקף של 145 מליון דולר ובעיקר בזכות קליקטק - חברה שתוך שש שנים הגיעה להנפקה בנאסד"ק על פי שווי של 770 מליון דולר וכעבור מספר חודשים צמחה לשווי של 2 מיליארד דולר ואפשרה ל-JVP החזר של 4,000% על מכירת 30% ממניותיה".

אראל מרגלית, מייסד JVP ציין כי "מרגש אותנו לדעת שהמשקיעים הגדולים בעולם הכירו בישראל כאחד המקומות המובילים בעולם בתחום ההון סיכון ומוקד של מצויינות טכנולוגית ויצירתית אשר כמעט אין להן אח ורע בעולם".