פלאפון מציעה את שירות Musix ללקוחות סלקום ואורנג'

עד היום רוב השירותים של מפעילות הסלולר פנו רק ללקוחות שלהן ■ פלאפון מקדמת כעת שיטה חדשה, בה החברה מציעה גם למשתמשים של מפעילות אחרות לצרוך ממנה שירותים

פלאפון החלה להציע היום (א') את שירות Musix שלה ללקוחות סלקום ואורנג'. השירות של החברה מאפשר לצרוך ללא הגבלה מוזיקה לטלפון הסלולרי ולמחשב, מתוך מאגר של 750 אלף שירים.

בניגוד לשירותים אחרים הקיימים היום אצל שאר המפעילות, הלקוח לא צריך לשלם עבור הורדת שיר בודד או עבור חבילת שירים, אלא התשלום מתבצע במודל חודשי של 20 שקל לחודש.

הלקוח יכול להאזין לכמה שירים שהוא רוצה, אולם למרות שהוא יורדים פיזית למכשיר וניתן להקשיב להם גם במקום ללא קליטה או בחו"ל, השירים נעולים. כאשר המשתמש מחליט לבטל את המנוי החודשי, השירים מפסיקים לעבוד.

עד היום רוב השירותים של מפעילות הסלולר פנו רק ללקוחות שלהן, ופלאפון מקדמת כאן שיטה חדשה, בה החברה מציעה גם למשתמשים של מפעילות אחרות לצרוך ממנה שירותים.

לקוחות פלאפון עדיין נהנים מיתרון בולט בשירות הזה על פני מנויים של סלקום או אורנג', מכיוון שעלות השירות שזהה גם ללקוחות של החברות המתחרות, לא כוללת את עלות תעבורת הנתונים (דאטה). לקוחות סלקום ואורנג' יצטרכו להפעיל את חבילת הגלישה שלהם לצורך הורדת השירים.

שירות Musix זמין כרגע להורדה לטלפונים הפועלים על-גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד, כאשר בשבועות הקרובים הוא יהיה זמין גם למערכות הפעלה אחרות, כמו סימביאן הקיימת על מכשירי נוקיה.