השיחה: יולי עופר מארח, שלמה שמלצר מופתע

מי הגיעו לאירוע השנתי של D&B? ■ איזה פרס הוענק לניר למפרט? ■ איך בחרה עתליה שמלצר להפתיע את בעלה? ■ וגם: מה עשה רני רהב בשבת האחרונה?

עתליה מפתיעה

בחצי השנה האחרונה שקדה עתליה שמלצר על מבצע סודי, במטרה להפתיע את בעלה, שלמה, ולהכין עבורו מתנה ייחודית לציון 42 שנות זוגיות. בתום המבצע הציבה האישה שאיתו בכניסה למטה החדש של קבוצת שמלצר בצריפין יצירה יוצאת דופן של אמן הפוסט-פופ ארט דודו גרשטיין.

עתליה ושלמה שמלצר / צלם יוסי כהן
 עתליה ושלמה שמלצר / צלם יוסי כהן

עתליה ושלמה שמלצר

מדובר ביצירה שכוללת 18 תבליטים של מכוניות, כאשר כל רכב מסמל תחנה מקצועית אחרת במסלול חייהם המשותף של בני הזוג. בין היתר, הכין האמן תבליט של רכב חיפושית, שהיה רכבו הראשון של שלמה.

עופר חושפת

בכירי המגזר העסקי הגיעו אמש (א') לערב הגאלה של D&B ישראל. חיים כהן, מנכ"ל D&B, העניק למוריס קאהן את אות המצוינות הניהולית לאורך זמן.

אלפרד אקירוב וחיים כהן / צלם בן יוסטר
 אלפרד אקירוב וחיים כהן / צלם בן יוסטר

אלפרד אקירוב וחיים כהן

הריעו: זהבית כהן, אלפרד אקירוב, סטף ורטהיימר, מיכאל שטראוס, רמי שביט, עו"ד רם כספי, שלמה זיו ונוספים. אות המנהיגים העסקיים של 2011 הוענק לציון קינן, ליאורה עופר, אבי גבאי, גיל אגמון, יאיר סרוסי, רמי לוי, גיל שרון, אורי יהודאי, גיל שוויד ושלמה שמלצר.

סטף ורטהיימר ומיכאל שטראוס / צלם בן יוסטר
 סטף ורטהיימר ומיכאל שטראוס / צלם בן יוסטר

סטף ורטהיימר ומיכאל שטראוס

עופר, שהגיעה מלווה באביה, יולי עופר, סיפרה: "הייתי במו"מ עם אבא שלי ולחשתי לו, תרפה, אנחנו נאבד את העסקה. הוא נעץ בי מבט חודר ואמר: את תשתקי. את לא היית רעבה אף פעם. אני רוצה להודות לו שהתווה לי את הדרך".

למפרט יקיר

מייסדי עמותת "תשקופת" (פרספקטיבה בעברית), פרופ' בן ודבורה קורן, אירחו אמש 500 מידידי העמותה בערב גאלה שנערך ב"וילה עם מזל טלה". בערב, ששמו "נותנים טעם לחיים" בישלו השפים המובילים: ישראל אהרוני, ירון קסטנבוים, מיקה שרון, עזרא קדם ועומר מילר. במכירה פומבית נמכרו ארוחות של השפים, וגם בילוי עם שחקן הכדורסל עמרי כספי, שנמכר תמורת 14,000 שקל.

איריס וניר למפרט / צלם אביב חופי
 איריס וניר למפרט / צלם אביב חופי

איריס וניר למפרט

לניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב הוענק אות "יקיר תשקופת" על תמיכתו ועזרתו לפעילות העמותה המסייעת לחולים סופניים ולמשפחותיהם. מחאו כפיים ונהנו מהקולינריה: איריס למפרט, רון חולדאי, איתן זינגר, דוד גולדפרב, גבי בראון, יגאל וצוקי גלאי, בני כהן, נעמי רגן ועוד.

משיקים את מחוברות 2

אתמול בערב התקיימה פרמיירה חגיגית לעונה השנייה של "מחוברות" בסינמטק תל-אביב. בין הנוכחים ניתן היה לראות את הרצל עוזר, מנכ"ל HOT, יורם מוקדי סמנכ"ל התוכן והרגולציה ב-HOT, עמליה זרקא סמנכ"לית משאבי אנוש ב-HOT, בכירים נוספים מחברת הכבלים, וכן רם לנדס מיוצרי הסדרה, ג'ולי שלז הבמאית וניצן חן יו"ר מועצת הכבלים והלווין.

הרצל עוזר ורם לנדס / צלם אביב חופי
 הרצל עוזר ורם לנדס / צלם אביב חופי

הרצל עוזר ורם לנדס

הגיעו לעשות כבוד: כוכבי "מחוברים" ו"מחוברות" מהעונות הקודמות. לאחר ההקרנה המשיכו הנוכחים להרמת כוסית ומסיבה בבר ננוצ'קה, בבעלות ננה שרייר, מכוכבות העונה החדשה.

מארחים את מירואו

נשיא הבנק האירופאי לשיקום ופיתוח (EBRD), תומס מירואו, הגיע לביקור קצר בישראל יחד עם רעייתו כאורח מיוחד של נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר. בסוף השבוע זכו מירואו רעייתו ופמלייתו לאירוח מיוחד ומפואר בעת שסעדו על שולחנם של יולי ורותי עופר, בביתם בהרצליה, כאורחיהם של עופר ושותפו לקבוצת פרימיום נמרוד רינות, המכהן גם כקונסול הכבוד של מונטנגרו בישראל. עוד סעדו ממטעמיו של השף פול אסנהיים; אלי יונס, עמי סגיס, איתן בר זאב וג'ק וקסלבאום.

שנקר ממתגים

אמש נערך אירוע משותף לעמותת "נוער- מתחברים למשפחה", ולמחלקה לתקשורת חזותית בשנקר. באירוע הוצגו עבודות סטודנטים אשר עסקו במיתוג מחדש של העמותה. נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר ברכה, עפרה צימרמן קינן, מנכ"לית העמותה, הודתה לנוכחים.

עפרה צימרמן קינן ודנה עזריאלי / צלם מירי שמעונוביץ
 עפרה צימרמן קינן ודנה עזריאלי / צלם מירי שמעונוביץ

עפרה צימרמן קינן ודנה עזריאלי

באו להתרשם מן העבודות: דנה עזריאלי, יעקב ואסנת פרי, אלי יונס ובנו הצעיר, עו"ד בני דון יחיא, תמר צ'חנובר ועוד.

הסטטוסים שלהם:

Ran Rahav מספר שאירח בשבת 80 חברים שלו מתקופת בית הספר לברביקיו, ומדווח שהיה מרגש

Judy Shalom anair Mozes מספרת שניסים משעל לא נתן לה לצאת מהחדר עד שהתקשרה לגייס את כל אנשי העסקים שהיא מכירה להשתתף במשדר ההתרמה ברדיו 103 למען עמותת חום