גם פוגל-אוגילבי וארד יתמודדו על תקציב הפרסום של מירס

עד כה נפגשה הנהלת מירס עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של מירס על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון

משרדי הפרסום פוגל-אוגילבי וארד תקשורת מצטרפים להתמודדות על תקציב הפרסום של מירס - כך נודע ל"גלובס".

כזכור, על רקע ההחלטה של משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ששימש עד כה כמשרד הפרסום של מירס, להתמודד על תקציב הפרסום של פרטנר, החליטו הצדדים על הפסקת ההתקשרות ביניהם.

גליקמן מטפל בתקציב מירס למעלה מ-8 שנים. הוא החל לטפל בו לאחר שאדלר-חומסקי שהחזיק בו קודם לכן בחר לעבור לטפל בתקציב פלאפון. בין הצדדים שוררת מערכת יחסים טובה וקרובה שנשמרה גם לאחר חילופי הבעלות במירס.

עם זאת, ברור היה כי הפעם מירס לא תאפשר למשרד הפרסום שלה להתמודד על תקציב של חברה מתחרה, וכי אם גליקמן יתמודד על תקציב פרטנר - המשמעות היא ויתור על תקציב מירס.

כתוצאה מכך, מירס, הנמצאת בעיצומו של תהליך אסטרטגי של הפיכתה למותג הסלולרי של הוט, צפויה לבחור בקרוב משרד פרסום חדש.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", מירס החלה באחרונה להיפגש עם משרדי פרסום במטרה לבחון מי המשרד שיקבל את התקציב. פגישות נעשו עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי.

עם זאת, במירס לא פוסלים על הסף התקשרות עם משרד פרסום קטן יותר, ונפגשו כאמור גם עם פוגל ועם ארד תקשורת.

במירס שומרים על הליך פשוט ומכובד ומתעתדים להסתפק בפגישות היכרות עם המשרדים, מבלי לדרוש מצגות קריאטיביות.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, מירס פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון.

במקביל, בימים אלה מגיע מכרז הפרסום על תקציב פרטנר לישורת האחרונה, זאת לאחר ש-5 המשרדים המועמדים הציגו בשבוע שעבר מצגות קריאייטיב ואסטרטגיה.

כזכור, לאחרונה נפרדה פרטנר משני משרדי הפרסום שליוו אותה בשנים האחרונות - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, זאת לאחר שנה מלאת מהמורות במערכת היחסים של החברה עם המשרדים.

על תקציב פרטנר מתמודדים משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יהושע TBWA, גלר-נסיס פובליסיס, JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער.