גם בלי ביבי: כ-25 אלף איש יצפו בג'סטין ביבר הערב

על-פי מפיקי המופע בישראל, קרוב ל-25 אלף כרטיסים נמכרו למופע על אף התמחור הגבוה ■ מקורבים לביבר: "הוא מאוכזב מהיחס של הישראלים ומהבלגן שנוצר"

הוא עדיין לא בגיל שנפטרים בו מהאקנה, הוא עדיין לא מספיק מבוגר כדי לגשת לבחינות בגרות - אבל ג'סטין ביבר עדיין מצליח להרטיט את הלב לעשרות אלפי מעריצות שיגיעו הערב (ה') לפארק הירקון בתל-אביב כדי לצפות בהופעתו של הזמר הצעיר.

על-פי מפיקי המופע, קרוב ל-25 אלף כרטיסים כבר נמכרו - מספר מרשים מאוד אך עדיין נמוך מההערכות המוקדמות, שהיו אופטימיות וצפו התנפלות של עד 40 אלף איש על השערים בפארק הערב.

"המחיר היה גבוה מדי", אמר אמש (ד') ל"גלובס" גורם בכיר בשוק הבידור המקומי. "זאת לא הופעה שאפשר לשלוח אליה את הילדים לבד - הקהל של ביבר הוא קהל צעיר שבדרך-כלל הולך עם מבוגר אחראי ובקבוצות, ויש כאן אפקט דומינו: כשילד אחד רוצה ללכת, האחר גם רוצה, וזה גורר את המשפחות להוצאה בעייתית. מילדה אחת שמעריצה את ג'סטין זה נהיה פרויקט תקציבי של 3 ילדים ואמא".

במשרדי הכרטיסים עשו מאמצים למכור כרטיסים ברגע האחרון באמצעות שיווק אגרסיבי של מבצעים, הוזלות ומחירים מוזלים להורים מלווים. למרות זאת, עדיין זמינים כרטיסים למופע של ביבר הערב, למעוניינים לחזות בילדון המפזז.

בתוך כך, מקורבים לזמר הקנדי הצעיר טוענים כי הוא חש עוגמת-נפש מביקורו בארץ. על-פי המקורבים, התקרית עם צלמי הפפארצי המקומיים הבהילה אותו וגרמה לו "להיות חשדן כלפי הישראלים", כפי שהגדיר זאת בשיחות סגורות אחד מהם.

ברחבי העולם סיקרו ביממה החולפת את מלחמת הגירסאות בין אנשיו של הזמר ללשכת ראש הממשלה ואת ביטול הפגישה בין השניים. מקורביו הביעו צער על המחלוקת הפוליטית שאליה נקלע ביבר בעל-כורחו. התגובות הקשות בעולם הביאו את ביבר גם להפסיק את רצף עדכוני הסטטוסים שלו בחשבון הטוויטר שלו, כדי להימנע מתקריות דיפלומטיות נוספות.

על-פי הדיווחים, אתמול בילה ג'סטין בין היתר 3 דקות שלמות בסניף מקדונלד'ס המקומי בטיילת בתל-אביב - וכמו כן ביקר מתקן למשחק באולינג באזור המרכז ושיחק כדורסל עם קבוצת נערים מקומית.