ביקושי יתר בהנפקת רבד: הגדילה בכ-35% את ההנפקה

הנפקת המניות והאופציות הורחבה לכ-53.5 מיליון שקל ■ מימוש האופציות בעתיד עשוי להזרים לחברה כ-25 מיליון שקל נוספים

חברת הנדל"ן רבד , בשליטתו של יגאל אהובי ובניהולו של אריאל אבן, השלימה בהצלחה הנפקת מניות וכתבי אופציה, וגייסה כ-53 מיליון שקל, בהשוואה לסכום של כ-40 מיליון שקל שביקשה החברה לגייס על פי תכניתה המקורית. היקפה הכולל של הנפקת רבד הוגדל על ידי החברה בכ-35% לעומת התכנית המקורית הודות לביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה.

רבד הציעה לציבור יחידות, הכוללות מניות של החברה וכתבי אופציה (סדרה 2), הניתנים למימוש למניות החברה עד אפריל 2014 תמורת מחיר מימוש של 12.5 שקל למניה. מימושן העתידי של האופציות עשוי להזרים אל קופת החברה כ-25 מיליון שקל נוספים. יצוין, כי בעלי העניין בחברה, יגאל אהובי וצבי בירן, רכשו במסגרת ההנפקה, כפי שהודיעו מראש, מניות ואופציות בסכום כולל של כ-8.5 מיליון שקל. את ההנפקה הובילו פועלים אי.ב.אי חיתום ואיפקס חיתום.

אריאל אבן, מנכ"ל רבד, מסר היום: "אנו מודים לשוק ההון ולגופים המוסדיים על הבעת האמון בחברה, שאפשרה לנו גם להגדיל את היקף ההנפקה. הגיוס ישמש אותנו, בין היתר, להמשך פיתוחה של רבד בשנים הקרובות, לרבות הגדלת תיק הנכסים של החברה ואיתור הזדמנויות לרכישת נכסים אטרקטיביים, במקביל להשבחת תיק הנכסים הקיים".

בחודש מארס האחרון, פרסמה רבד את תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2010, מהן עולה כי החברה סיימה את השנה האחרונה עם גידול של כ-15% בהכנסותיה לכ-120 מיליון שקל ועם רווח נקי של כ-5.4 מיליון שקל.

חברת רבד הינה חברת נדל"ן ותיקה, הפועלת בעיקר ברכישה, השכרה והשבחה של נכסים מניבים. עיקר החזקות החברה הינם בנכסים מניבים, מרביתם מבני משרדים ומרכזי מסחר בגרמניה, שוויץ, אנגליה, אירלנד, קנדה וישראל.