"יותר נהגים עוברים לגז בעקבות הזינוק במחיר הדלק"

דור אלון פותחת 7 תחנות תדלוק בגז נוספות, תוך שהיא מזהה התעניינות גוברת בתדלוק בגז עקב הזינוק במחיר הדלק

חברת דור אלון הודיעה היום (ד') על פתיחת 7 תחנות תדלוק בגז נוספות, בעקבות השיא במחיר הדלק. החברה מציינת כי אבחנה גידול של 20% במספר כלי הרכב שתדלקו בגז בחודשים האחרונים, בעוד הפער בין מחירי הבנזין לגז הגיע לשיא של כ-4 שקלים. מחירו של ליטר בנזין 95 אוקטן עלה השבוע ל-7.62 שקלים.

מלבד הנהגים הפרטיים שמחפשים אלטרנטיבה לבנזין, דור אלון מציינת כי לאחרונה חלה התעניינות גוברת מצד חברות הליסינג וחברות גדולות במשק לעבור לתדלוק בגז. בישראל קיימות היום רק 55 תחנות תדלוק בגז, כמחציתם של דור אלון. החברה מתכננת להקים עוד 7 תחנות בנתניה, ירושלים, תל יצחק, צומת בני דרום, צומת דבירה, מצפה רמון וקיבוץ עינת.

"בימים אלו מתקיימים מגעים בין מספר חברות גדולות בתחום התקשורת להסבת צי הרכב לרכבים מונעים בגז", מוסרת דור אלון. "מדובר בחיזוק משמעותי לשוק הרכבים המונעים בגז בישראל שעומד היום על למעלה מ-20 אלף כלי רכב".

אלי משגב, מנכ"ל חברת דור אלון גז, הוסיף כי "אנו מזהים מגמה ברורה של עלייה בשימוש בכלי רכב מונעים בגז. העלייה היא תוצאה ברורה של הזינוק החד במחירי הבנזין בישראל. ככל שמחיר הבנזין ימשיך ויעלה כך יגדל גם מספר כלי הרכב המונעים בגז בכבישי ישראל. כניסה של חברות ליסינג וציי הרכב של החברות הגדולות במשק יכולה להביא לפריצת דרך ממשית בתחום".

הסבת כלי רכב לתדלוק בגז כרוכה בעלות חד פעמית של 8,000 שקל. היא זולה וידידותית יותר לסביבה, אך יש לציין כי בחניונים סגורים רבים אסורה הכניסה לרכבים מונעים בגז, מסיבות בטיחותיות.