פסגות בסקירה על הנדל"ן: אילו מניות הכי אטרקטיביות?

בבית ההשקעות לא צופים שינויים מהותיים בפעילות התפעולית של חברות הנדל"ן המניב, לצד פגיעה ברווחים בשל מדד גבוה ■ פסגות: "מניות גב ים ואמות נראות המעניינות בענף"

בבית ההשקעות פסגות לא צופים שינויים מהותיים בפעילות התפעולית של חברות הנדל"ן המניב בישראל, וצופים כי תמשיך להיות יציבה, לצד פגיעה ברווחים בשל מדד גבוה.

"הדוחות לא יספקו הפתעות גדולות. הירידות האחרונות במניות הגדילו את האטרקטיביות היחסית של חברות הנדל"ן המניב שנהנות מתזרימי מזומנים יציבים ומחלקות תשואות דיבידנד נאות", כך נכתב בסקירה של בית ההשקעות, וזאת לקראת פרסום דוחות חברות הנדל"ן המניב לרבעון הראשון של שנת 2011.

בפסגות מתייחסים לעליית מדד המחירים לצרכן ב-0.9% ברבעון האחרון וצופים כי היא תפגע בשורה התחתונה של החברות, אלא אם "יבוצעו שערוכים במקביל לאור הצמדת חוזי השכירות למדד".

בפסגות מציינים כי מניות גב ים ואמות נראות המעניינות ביותר בענף, ומוסיפים כי "דוחות גב ים יושפעו לטובה מהנבה מלאה לראשונה של מתחם מודיעין", בעוד "באמות נראה לראשונה השפעה מהותית של עסקת רכישת נכסי נס יפן".

עוד מדגישים בפסגות, כי על אף עליית שיעורי הריבית בישראל, עולה כי הפער בין אג"ח ממשלתי ל-10 שנים לתשואת נכסי מדל"ן מניב איכותיים הינו גבוה מהממוצע האירופי - 2.2% בישראל לעומת 1.7%-1.8% באירופה - מה שמותיר את נכסי הנדל"ן המניב כאפיק השקעה אטרקטיבי יחסית.