"העיר החדשה" בראש העין: כמה תעלה דירת 3 חדרים?

הפרוייקט יוקם על שטח של למעלה מ-300 דונם ויכלול 1162 יחידות דיור שיתפרסו על 23 בניינים ■ היקף המכירות בפרוייקט צפוי לעמוד על כ–1.6 מיליארד שקל

פרוייקט "העיר החדשה" של היזם דרור הלוי יוצא לדרך. מדובר בפרוייקט המגורים הגדול בישראל שיבנה בצפון ראש העין. הפרוייקט יוקם על שטח של למעלה מ-300 דונם ויכלול 1162 יחידות דיור שיתפרסו על 23 בניינים.

היקף המכירות בפרוייקט צפוי לעמוד על כ-1.6 מיליארד שקל. סה"כ השטח, בהיקף של 1,000 דונם, מורכב משני מתחמים ומשתי תב"עות מאושרות. על שאר השטח, מלבד מגורים, יבנה מתחם מסחר, בילוי ופנאי.

הפרוייקט מתוכנן ע"י האדריכל משה צור. עיצוב השטחים הציבוריים, לובי הבניינים, הגנים והפארקים יעשה ע"י המעצב אלכס מיטליס. יועץ נוסף לפרוייקט הוא משרד האדריכלים האמריקאי הבינ"ל ELKKUS-MANFREDI ARCHITECTS מבוסטון שיטפל גם במתחם המסחר והבילוי.

הפיתוח הסביבתי והסטנדרט של הפרוייקט יהיו ברמה גבוהה מהמקובל במתחמים דומים. למרות גודלו, המתחם יבנה באופי של מתחם בוטיק. זאת באמצעות תכנון מגוון רחב מאוד של טיפוסי בניינים ומגוון עצום של דירות שונות שיאפשרו התאמה אישית להעדפות הרוכשים.

המתחם יורכב מ-100 דגמי דירות שונים מ-23 בניינים ב-7 דגמים ובגבהים שינועו מ-5 קומות ועד 17 קומות. הדירות שיוצעו למכירה בפרוייקט יהיו בנות 3-4-5 חדרים וכן פנטהאוזים ודירות גן. שטחי הדירות ינועו משטח של כ-80 מ"ר לדירת 3 חדרים ועד לכ-160 מ"ר ומרפסות גדולות בדירות הפנטהאוז. לפי הערכות של גורמים בשוק מחירה של דירת 3 חדרים יהיה נמוך ממיליון שקל.

מרבית הדירות בפרוייקט יהיו דירות גדולות. כ-150 דירות במתחם יהיו דירות מיוחדות (פנטהאוזים, דירות גן ודירות מדורגות). בסה"כ היקף השטח הבנוי במתחם צפוי לעמוד על כ-200,000 מ"ר. על פי תכנון הפרוייקט, היקף השטחים הירוקים במתחם יעמוד על למעלה מ-100 דונם המהווים למעלה משליש משטחי הפרוייקט כולו.

מועד תחילת השיווק, המחירים ואוכלוסיית היעד טרם פורסמו. מהעיר החדשה נמסר כי הכנת הפרוייקט טרם הושלמה. על מועד תחילת השיווק וההצטרפות לקבוצה תצא הודעה בהמשך.

"העיר החדשה" מקימה בימים אלה כ-500 דירות במגדלים בת"א מתוכם כ-330 יח"ד במגדלי ההיי-טק הנמצאים בשלב האיכלוס וכ-160 בפרוייקט "אסותא" בו הושלמה העיסקה, שווקו כל הדירות והפרויקט עומד בפני תחילת ביצוע.