אחרי שהסופרבול של 2011 שבר את כל שיאי הצפייה האפשריים בארצות הברית, והפך למשדר הכי נצפה בתולדות הטלוויזיה האמריקנית עם 111 מיליון צופים, אין פלא שהמפרסמים חמים כבר עכשיו על הסופרבול של 2012.
"אד וויק" מפרסם כי רשת NBC כבר מכרה קרוב למחצית מהספוטים הפרסומיים שלה לסופרבול ה-46, שאמור להתקיים ב-5 בפברואר 2012 באינדיאנה.
עלות ספוט של 30 שניות בסופרבול הקודם עלה בממוצע 3 מיליון דולר. לפי הדיווח, ב-2012 צפוי הסכום הזה לעלות מעט, וספוט יעלה כ-3.15 מיליון דולר.
יחד עם זאת, עדיין לא ברור האם עונת ה-NFL תיפתח בזמן: נכון לעכשיו, עדיין לא נמצא פיתרון לסכסוך בין הנהלת הליגה ובעלי הקבוצות לבין ארגון השחקנים בנוגע לחידוש ההסכם הקיבוצי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.