ניסים מויאל, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA, פורש

‎למויאל הייתה תרומה משמעותית בגידול המאסיבי שעבר משרד הפרסום בשנים האחרונות

שינוי משמעותי בהנהלת יהושע TBWA: ניסים מויאל, המכהן כמשנה למנכ"ל במשרד הפרסום מזה כ-5 שנים, פורש מתפקידו. למויאל, שנחשב לאחד מאנשי האסטרטגיה המובילים בענף, הייתה תרומה משמעותית בגידול המאסיבי שעבר המשרד בשנים האחרונות.

מויאל החל את דרכו כתקציבאי במשרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, משם עבר לראובני-פרידן ואז הצטרף ליהושע. הוא נחשב למקורב מאוד למי שהיה בעבר סמנכ"ל הקריאטיב במשרד, ספי שקד, שאף הוא אמור היה לקבל שותפות במשרד. כשעזב שקד את המשרד נראה היה כי סימן שאלה רציני מרחף גם סביב הישארותו של מויאל, אך בסופו של דבר הוא הכריע לטובת הישארות.

נראה כי ההימור שלו השתלם בטווח הארוך. 4 שנים לאחר הצטרפותו הוא ונבו כרמי, מנהל המדיה של המשרד, שסומנו כהנהלה הצעירה, הפכו לשותפים ברווחי המשרד, זאת לאחר משא-ומתן ממושך עם השניים, שדרש את אישורה של סוכנות TBWA העולמית המחזיקה במניות במשרד.

בהמשך "נתפרה למידותיו" של מויאל הגדרת תפקיד חדשה שלא הייתה במשרד קודם לכן, והוא הפך למשנה למנכ"ל. בתקופת כהונתו גדל המשרד באופן משמעותי תוך שהוא מגייס לקוחות חדשים ועולה בדירוג משרדי הפרסום הגדולים.

רמי יהושע, בעלי יהושע TBWA, אמר כי לאחר 9 שנים במשרד הרגיש מויאל שהוא מיצה את עצמו ושהוא בשל לבדוק שינוי מקצועי: "ניסים בחור רציני שתרם לנו הרבה מאוד בהתפתחות המשרד. אני אוהב אותו ומצר על לכתו, אך זה חלק מהמוביליות של הענף".

לדברי יהושע, לא ימונה משנה חדש למנכ"ל. "זה היה מינוי אישי", הוא אומר, "ולכן אין צורך במינוי חדש".