השיחה: יאיר המבורגר ואודי רקנאטי ספורטיביים

מי באו לצפות במשחקי מכבי לנוער? ■ איזה מסר יצא ממלון דן ירושלים לנתניהו? ■ וגם: עם מה התנצלה מיקרוסופט?

אלפי מוזמנים הגיעו אמש (ג') לאצטדיון הכדורגל בקריית-שמונה לאירוע הפתיחה של משחקי מכבי לנוער של המרכזים הקהילתיים היהודיים בצפון אמריקה. כ-1,500 ספורטאים יהודים מצפון אמריקה גדשו את האצטדיון.

סילבן שלום, משחקי מכבי לנוער / צילום: לם וליץ סטודיו
 סילבן שלום, משחקי מכבי לנוער / צילום: לם וליץ סטודיו

סילבן שלום

המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום הזכיר לנוכחים כי מקס נורדאו היה הראשון שדיבר על יהדות השרירים, וכי הספורטאים הצעירים שהגיעו מדגישים את התממשות חזונו וחזון הציונות. עוד התייצבו: שרת הספורט לימור ליבנת, שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, יאיר המבורגר יו"ר מכבי עולמי, אודי רקנאטי יו"ר מועצת הנגידים, איזי שרצקי יו"ר חברת איתוראן וגבי אדרי יו"ר חברת אדרי אחזקות ועוד.

מיקרוסופט מתנצלת

מותה של איימי וויינהאוס הוביל, כצפוי, לעלייה חדה במכירות אלבומיה. אולם, כפי שלמדו אנשי מיקרוסופט בבריטניה, האופן בו נמכרת המוזיקה עשוי להיות חשוב לא פחות מהכמות בה היא נמכרת. ענקית התוכנה עוררה את כעסם של מעריצי הזמרת כמו גם של אנשים מן השורה לאחר שבחשבון הטוויטר המסחרי של מיקרוסופט בבריטניה פורסם ציוץ הקורא לקהל הגולשים "לזכור את איימי וויינהאוס על-ידי הורדת אלבומה פורץ הדרך Back to Black ב-Zune", הציוץ כלל גם הפניה ל-Zune, שירות הורדות קבצי המוזיקה שמפעילה החברה.

איימי ווינהאוס / צילום: רויטרס
 איימי ווינהאוס / צילום: רויטרס

איימי וויינהאוס

רבים מהגולשים העוקבים אחר חשבון הטוויטר של מיקרוסופט ונחשפו לציוץ, לא קיבלו אותו בהבנה, בלשון המעטה. "כל-כך מטומטמים", "עלוקות שפלות" ו-"תנים" הם חלק מהכינויים שהודבקו לאנשי השיווק של מיקרוסופט על-ידי הגולשים לאחר שפורסם הציוץ.

מנגד, מיעוטן של התגובות דווקא תמכו בצעד השיווקי וטענו כי "זה מה שאיימי הייתה רוצה". כך או כך, מיקרוסופט מיהרה לפרסם בטוויטר תגובה לביקורות הרבות בה נכתב כי "אנו מתנצלים בפני כל אלו שנפגעו מהציוץ הקודם על איימי וויינהאוס מפני שחשבו שהמניע אליו היה מסחרי גרידא. אנו מבטיחים לכם שאין זה המקרה".

סטס קורא לביבי

משרד התיירות, הרשות לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים ערכו אתמול כנס לקידום ענף המלונאות בירושלים במלון דן בעיר.

סטס מיסז'ניקוב, ניר ברקת, כנס תיירות בירושלים / צילום: גור דותן
 סטס מיסז'ניקוב, ניר ברקת, כנס תיירות בירושלים / צילום: גור דותן

סטס מיסז'ניקוב וניר ברקת

במסגרת הכנס, חשפה עיריית ירושלים את "המסלול הירוק" לזירוז תכניות בנייה, היתרי בניה ורישוי עסק. משרד התיירות הציג את מסלולי הסיוע החדשים שלו ליזמים.

אילנית מלכיאור, מוטי חזן, שלמה אשכול, עמי פדרמן, נועז בר ניר, כנס תיירות בירושלים / צילום: גור דותן
 אילנית מלכיאור, מוטי חזן, שלמה אשכול, עמי פדרמן, נועז בר ניר, כנס תיירות בירושלים / צילום: גור דותן

אילנית מלכיאור, מוטי חזן, שלמה אשכול, עמי פדרמן ונועז בר ניר

השתתפו: שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, שקרא לראש הממשלה להעביר את הסמכויות לגבי הקרקעות לבנייה מלונאית למשרד התיירות, מנכ"ל המשרד נועז בר-ניר, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, נשיא התאחדות המלונות עמי פדרמן, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים מוטי חזן, הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים אילנית מלכיאור, מהנדס העיר ירושלים שלמה אשכול ועוד.

זזים

יפעת אבידן מונתה לסמנכ"לית PR של אלביט הדמיה ■ עו"ד ליאור טנר מונה לסגן ראש אגף השיווק באל על ולמנהל מועדון "הנוסע המתמיד" ■ אלי כנען מונה לסמנכ"ל המכירות של תדיראן טלקום ■ טל שיריזלי מונה למנהל מחלקת המחקר בפסגות Sell Side ■ עו"ד אפי מיכאלי מונה לראש תחום הפרטה ורגולציה במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ■ לילך גראוס מונתה לסמנכ"לית ברוסאריו קפיטל ■ עודד גולן מונה לסמנכ"ל הפעילות העסקית של קומברס ■ יוסי קרת מונה למנכ"ל קבוצת אולטרייד ■ רונן סלטון מונה למנכ"ל החברה לניהול דיזנגוף סנטר ■ עודד דיסטל מונה למנהל המטה לקידום השקעות.

יונס מסתכל קדימה

השבוע ערך בנק מזרחי-טפחות אירוע בסינמה סיטי בגלילות לכבוד ילדי העמותות המאומצים על-ידי הבנק. מנכ"ל הבנק, אלי יונס וסמנכ"ל משאבי האנוש ריטה רובינשטיין, הגיעו לפגוש את הילדים שביקשו מיונס לצפות איתם בסרט, אך יונס נאלץ לחזור למשרדו, לא לפני שאיחל להם חופש מהנה והבטיח להמשיך גם בשנה הבאה את הפעילות עם העמותות.

מה הסטטוס

Guy Weinberger עדכן בפרטים אישיים בחשבונו כי הוא מנכ"ל ושותף בזרמון גולדמן. מודה שבפייסבוק זה לקח שנייה, בחיים כמעט תשע שנים של עבודה קשה