נפתחה קבוצה בפייסבוק: "להעיף את מרגול מ'כוכב נולד'"

זאת עקב דבריה של מרגול נגד מפגיני האוהלים ■ עד כה הצטרפו לקבוצה 2,767 איש ■ "מרגול התבלבלה בין העברת ביקורת בשעשועון טלוויזיה להעברת ביקורת גרועה בתקשורת"

דבריה של מרגלית צנעני על מארגני מחאת הדיור ממשיכים להדהד ולמשוך אש, היום (ה') נודע על פתיחת דף בפייסבוק הקורא "להעיף את מרגול מ'כוכב נולד'". עד כה הצטרפו לקבוצה בפייסבוק 2,767 חברים.

"מרגול התבלבלה בין העברת ביקורת גרועה בשעשועון טלוויזיה להעברת ביקורת גרועה בתקשורת, פספסה הזדמנות נדירה לשתוק", נכתב בדף הקבוצה בקיר בפייסבוק.

כזכור, הזמרת מרגלית צנעני יצאה נגד מארגני המחאה השבוע ואמרה: "אני מסתכלת על המחאה בשוויון-נפש, אפילו עם קצת שמחה לאיד". לדבריה, "במשך שנים מחיתי, אבל קראו לי בכיינית מקצועית. אמרו לנו 'לכו לעבוד, תעשו פחות ילדים ותפסיקו לשתות עראק' בתגובה".

מרגול חוזרת בה

דבריה של הזמרת עוררו סערה, ובתוכניתה "גל ומרגול" בערוץ 24 מיהרה מרגול להשיב לביקורות על דבריה. "התקשרתי לידידי הטוב יוסי גיספן ודיברתי איתו", הבהירה, "הוא תקף את הדברים שאמרתי, אבל הסברתי לו שליבי עם המוחים. אני בעד המחאה, ואני בעצמי באה מכאב".

בהמשך הוסיפה כי "אני פשוט לא אוהבת את המארגנים של הדבר הזה. ליבי עם המפגינים, ואני אבוא להפגין בעצמי. אני לא אוהבת שלא אומרים את האמת עד הסוף, תגידו שאתם רוצים להפיל את הממשלה. איפה הייתם כשנפלו קאסמים בשדרות ולא הייתה שם עבודה? על זה בדיוק אני זועקת".