השיחה: נקודת המפנה של מנכ"ל יורוקום דיגיטל מוטי אלמליח

אנשי עסקים בכירים מספרים על הספרים שעיצבו את עולמם ■ וגם: בכמה תמכור אירינה שלמור את הכרטיסים שלה להופעה של שארל אזנבור?

בין חופשות שנקבעו מראש לעיסוק כפוי במשבר הכלכלי החדש שנחת עלינו, ביקשנו ממספר אנשי עסקים בולטים לספר לנו על הספר שהשפיע על חייהם. אריה גוטליב, מנכ"ל קבוצת נילית, ממליץ על הספר "גלגל התנופה - מטוב למצוין", מאת ג'ים קולינס. גוטליב מספר כי הספר שהשפיע רבות על דרכו בניהול עסקים בכלל ודפוסי הניהול בנילית בפרט.

מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום דיגיטל, מציין את הספר "נקודת המפנה" מאת מלקולם גלדוול. לדבריו, הספר שנכתב לפני 20 שנה, השפיע עליו בדרך שבה הוא מביט בעסקים הכרוכים בצריכה.

ספי בר / צלם יח
 ספי בר / צלם יח

ספי בר

ספי בר, מנכ"ל לקסוס, ממליץ על הספר "חרדתו של המלך סלומון" מאת אמיל אז'אר. את הספר קרא אולי מוקדם מדי, בגיל 14, והוא מספר שכך התוודע בפעם הראשונה למשמעות הזקנה. "ספר מקסים, אנושי, מלא הומור וחמלה, אופטימי מאד", לדבריו.

אבי מלכה / צלם יח
 אבי מלכה / צלם יח

אבי מלכה

הספר שהשפיע על אבי מלכה, מבעלי קבוצת ריטייל ישראל, הוא "התנ"ך מקדים את המדע" של הרב זמיר כהן. לדבריו, הרב והסופר כהן הצליח לשנות את קו המחשבה שלו בכל הנוגע לקיומנו, התפתחות העולם, בריאתו ותורת האבולוציה.

פיני קמרי / צלם חגי אהרון
 פיני קמרי / צלם חגי אהרון

פיני קמרי

פיני קמרי, מנכ"ל זוגלובק, חוזר לספר "התפסן בשדה השיפון", של ג'.ד. סלינג'ר, אותו קרא בשנות נעוריו המוקדמות במעבר הדי מבלבל בין הילד ות לבגרות. "הספר מעניק גושפנקה להיות האדם מבולבל לעתים ומתלבט, ולהבנת המוחשיות שבמוות. למרות הבעיטה שיש בספר במסגרות השונות בחייו של נער - לי זה עזר לקבל מסגרות בהשלמה ולשמור על הייחודיות בתוכן. הספר הזה וגם ספרים אחרים עזרו לי לא להפוך לקפיטליסט מושלם למרות העיסוק היומיומי בתחרות".

ויז'ניצר גומל

כחודש לאחר הסיור שערכו חברי הנהלת מקורות, בראשות היו"ר אלכס ויז'ניצר, בטכניון, התקיים השבוע סיור גומלין של הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית של הטכניון באתר אשכול של החברה.

ויז'ניצר ובנטור / צלם משה ברקון
 ויז'ניצר ובנטור / צלם משה ברקון

אלכס ויז'ניצר וארנון בנטור

ויז'ניצר העלה בפני אורחיו, בינהם פרופ' ארנון בנטור דיקן הפקולטה, זיכרונות מלימודיו שלו בטכניון שהסתיימו ב-1978, באותה פקולטה. שיתוף הפעולה בין מקורות והטכניון כולל התמודדות עם אתגרים בתחום ההתפלה, שיפור איכות המים המותפלים ושימוש בכימיקלים ידידותיים לסביבה, וכן אתגרים בתחום איכות המים.

פועלים בנגב

יו"ר דירקטוריון בנק פועלים יאיר סרוסי, המנכ"ל ציון קינן והצוות הבכיר של הבנק ביקרו אתמול (ב') בכפר השיקומי "על"ה נגב - נחלת ערן". הביקור נערך בהמשך לשיתוף הפעולה בין הבנק לעמותת על"ה (עזר לילד המיוחד). הכפר השיקומי הינו אחד מ-4 מעונות של רשת על"ה, והוא קרוי על שם בנם של דידי ודורון אלמוג (אלוף במיל'), יו"ר העמותה.

יאיר סרוסי, דורון אלמוג וציון קינן
 יאיר סרוסי, דורון אלמוג וציון קינן

יאיר סרוסי, דורון אלמוג וציון קינן

בימים אלה העביר הבנק תרומה של 230 אלף שקל לשם תמיכה בפרויקט סדנאות העשרה ותרבות פנאי לדיירי הכפר. התרומה תאפשר הפעלת הדיירים בשעות אחר-הצהריים תוך יישומן של תוכניות קידום אישיות בתחומי הספורט, המוסיקה, והאומנות ופתיחת קפיטריה לרווחת הדיירים שאין באפשרותם לצאת מהמקום.

הסטטוסים שלהם:

Irina Shalmor מציעה למעריצי הזמר הצרפתי הנודע שארל אזנבור זוג כרטיסים למופע שלו בפריז ב-9.9 במחיר של 200 אירו לכרטיס.

Attila Somfalvi מרכין ראש בצער ובכבוד רב על לכתו של איש מערכת גלי צה"ל, עדי טלמור, שבחר לסיים את חייו בצורה מכובדת ומעוררת הערצה לאחר שחלה במחלת הסרטן. עצוב.